A place for my head

Alla inlägg under januari 2011

Av erika - 31 januari 2011 23:42

Skön träning,måste seriöst ta natten nu,blir lång dag imorn...

Börjar smått sakna internatslivet med alla galna internatskompisar och alla kompisar från skolan.

Bara 3 veckor kvar och sen sitter man i skolbänken igen,så bäst att njuta nu då medans man är s.k "fri" :D

   Jag och min rumskompis Lotti...åså The baseballs.

Fast våran hårfön e bossigare,erkänn!


Ravers in the UK - Manian

Av erika - 31 januari 2011 17:21

           

GRATTIS säger jag till brorsan som fyller 14,

från och med nu är du en fjortis Erik!   :)

Av erika - 30 januari 2011 21:21


Blööö nu står sängen och bokstavligen lockar mig att komma dit,och jag kan inte stå emot. Såå,gonatt folket!

    

Av erika - 30 januari 2011 18:49

  Varit me söta Fny till Öjberget och åkt några timmar,riktigt härligt,men mycke is i backen...lyckades dock inte med att vurpa (!)

Nu väntar man på att hanje söta johnny ska la sej hit nångång!


Sunday - HURTS


Lagade en teckning av Hurts sångaren idag, Theo Hutchcraft :

Han har ju en så grymt härlig röst,eller hur?  

Av erika - 30 januari 2011 12:41

  

Av erika - 29 januari 2011 22:27

Igår chillade man hos heidi och garvade tills man fick sixpack i princip!

Sen sov Johnny hos mej och idag var vi på fika med mitu och heidi,tobias hakade på.

Efter att ha sprungit på stan en stund drog vi till mitu,spelade,kollade Despicable me,tog nån och haft en riktig bra kväll helt enkelt.

Vi 4,som det ska vara.

Kort sagt en jäkla bra dag,synd att farsan skulle agera glädjedödare påväg hem.

Nu knarkar man kent och funderar på om sängen går att sova i ensam?

Pusshej !

  

        

      HAHA denhä bilden e ju bara för söt då J testar mitus milikläder :')


Dagens låttext-som-fastnat-i-huvvet :


Visioner i mitt huvud när du ler

jag har hittat nånting vackert,

vännen,ser du vad jag ser?

jag är nästan som du.


Och du är som jag när du dansar

har aldrig träffat nån som du

du är som jag när vi dansar

musik non stop till slut.


Av erika - 27 januari 2011 18:57

Fastän jag är så trött älskar jag dagispraktiken,kidzen är ju bara för härliga! :)

Efter jobbet kilade man iväg till stan,köpte 3 hälsokunskapsböcker av en ursnäll tjej som ville slippa dem,som sålde dem billigt till mej :) Finally har ja böckerna!

Sen var man ute och busade med brorsorna i snön,grannen stirrade seriöst då vi tog en runda till postlådan och tibax och tjöt och ropade som 3 galna rabieshundar...

Nu är det martamöte därnere,ska snart smita ne r och se efter om det finns nå bullar kvar hihi!

Imorn är det freeeedag,yeeess! Efter dagis skall jag till Heidis place,längtar!

Puss på er :)

   Dagens inköp: böcker,hårspray å chokla förstås! (webcam kvalité hell yes)


Trinity - 009 Sound system

Av erika - 26 januari 2011 18:43

Chill dag,blev nerbrottad av en hög småkillar vid dagis,känner mej lite ägd.

Nåja,vi kan väl säga att jag lät dom vinna med flit,eller hur? ;)

Då jag skulle hem klängde de sig fast och ville med,nåra t.o.m hoppade över staketet,awww! Skaffat mej 5 nya karar kanske? HAHA

Johnny är i stan nu och shoppar ny tele,förhoppningsvis lite karkki åt mej å,hihi!

Nu ska ja chilla lite till,pusshej!

Och psst,visst börjar fredagsfeelisen komma krypande? Eller är jag kanske lite udda som får fiilis på onsdan hehhe...

Okej,jag är udda då!


        


And I like my music LOUD!


Ovido - Quiz & Flashcards