A place for my head

Alla inlägg under mars 2011

Av erika - 30 mars 2011 21:55

Nej nu jävlar hödu. Jag är inte perfekt,take it or leave it!

Av erika - 30 mars 2011 18:47

PAIN idag då vi skulle köra hjärt-lungräddning,minst 90% rätt sku de va...efter mycke slit fick man 98%kompressioner och 100% inblåsning,woho!

(tackar min coach dessi för att hon pushade mig till så fint resultat)


Längtar smått till lördagen..för då bär det av mot Vuokatti och köra slalom!

  Bild från förra året..


Sweat - Snoop Dogg ft David Guetta

Av erika - 29 mars 2011 17:16

Hade en bra kväll igår med Johnny,idag garvade man sig igenom hela skoldan i princip...vi hade klottat över hela tavlan,skrivit I love LITTERATTURR,då kom moddelärarn in och sa:
"Vad är dethär nu för smöras haha...och vad är en "turbo-flodhäst" ??"


*dog lite av skratt*

Fick trycket på tröjan fixad idag...vad tycks?

Linkin Park förstås :)


Senare skall man väl ut med Heidi en sväng,cya!


Kick us out - HyperCrush


Av erika - 27 mars 2011 22:34

Rubriken säger allt och lite till..måndag imorgon o. kombilektioner KILL ME.

Osmarta jag har ju inte gått och lagt mej ännu,så jag kommer antagligen somna på lektionerna imorgon,go me!

 

HAHA,jag dog lite...nog för att vi alla ser helt psyka ut,men celina är ju bara för söt där i hörnet..hon ser ut som WALL-E :D


Ja,detdär är mina syskon.Och nej,de ser inte ut sådär i verkligheten.

Av erika - 27 mars 2011 17:28

Haft en helt bra helg,restaurangbesök i molpe o. filmkväll med heidi och våra karar,mysigt mysigt!

HAHA mitu som tänkte skita ner sej då vi kollade skräckisen...obetalbar min!

Okej,jag skrek några gånger om jag ska vara ärlig. The crazies,helt ok film!

Hade tänkt fara ut och springa med erik men den slöfocken ångrade visst sig och stannar inne istället..fy skäms.

Vad göra nu? Äta upp allt godis som lämnade efter igår...perfekt jobb för mej alltså!...synd bara att jag redan gjort det.


HärligaHeidi och jag fotade lite igår :

        

 

SOMMARFEELIS:

Gyllene tider - ljudet av ett annat hjärta

Av erika - 25 mars 2011 15:35

Schablonen som lämnade efter att vi tryckt tröjorna i skolan.

Bild på resultatet kommer upp nästa vecka då vi är klara!

Av erika - 25 mars 2011 14:50

VOLVO S40? Jatack! Fatta att farsan redan kollar på bil åt mig,omg jag är helt såld på denhär modellen...vem vet,snart kanske en sånhär snygging står på gården min och bara väntar på att jag ska mecka med den,

uuuh beibe beibe!

Av erika - 25 mars 2011 10:44

Chill dag då vi fick tortillas till käk och slutade redan 11!


Igår fick man höra en sak som vände en helt upp och ner,bokstavligen.

Nu måste jag tänka om,har inte kommit någonvart ännu.

Varför skall det här vara så  JÄKLA SVÅRT!!?

Painpainpain.

Skönt med träningar ikväll,så får man i alla fall något annat att tänka på för en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards