A place for my head

Alla inlägg under september 2011

Av erika - 30 september 2011 09:18

Vad är detta,ett väldigt blekt spöke eller en av medlemmarna från KISS ?

Nä,det är bara jag med ansiktsmask,och jag skall informera er om att jag nyss gick ut efter posten såhär. Undrar vad grannarna tänkte....

Nuu ska man laga käk innan det bär av mot folkhälsan,smell ya later!


Av erika - 29 september 2011 21:54

 

 
Av erika - 29 september 2011 18:54

Perus päivä med Heidi,knallat runt i stan hela dagen,haha bästa var nog då hon skulle visa mig TRESemmé produkterna och spillde ut gegga både på sig själv och i butiken,kunde knappt andas,så mycket garvade jag!

New in:

Perus svarta jeans,skjorta och några bjussiga produkter samt en 4mm spiral!

Glad chey detdär! (och JA,det är jag som ritat alla teckningar i bakgrunden)

Av erika - 28 september 2011 22:12

Var ute på en helt spontan länk ikväll med Jenny,så himla skönt :)

Wohoo,gissa vem som är ledig imorgon? Sovmorgon,check!

Nu blir det att krypa till sängs med ett par 'How I met your mother' avsnitt,ciao!

Gammal bild på oss två...oj tusan då du ska va så gollo jenny!  

Av erika - 28 september 2011 14:43

Då man körde hem stannade moppen plötsligt,bara sådär. Fick inte igång den,ackon hade dött och kicken funkade inte. Tja,bara att traska hem då tänkte jag,halvvägs dampade jag loss på kicken och gissa då om inte acko-jäveln började funka mitt i allt?! FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU.

Körde hem och här är jag nu,faderskapet måste nog checka plåtburken till vespa då han kommer hem,suck...

Ika </3 moppen !  

Av erika - 27 september 2011 21:07

Jag säger bara: Go Jason! Nya albumet Future History är inte fy skam!

Ovido - Quiz & Flashcards