A place for my head

Alla inlägg under januari 2011

Av erika - 26 januari 2011 07:58

  

Av erika - 25 januari 2011 20:28

Var på väg till aftis..jamen då kundeTori inte komma,och dihe 2 andra va å käka kotipizza...gick jag på lektionen? Nej. Gick till tobias lägenhet och chillade tills halv 8.

Bilderna föreställer busungarna som gick loss på webcamen då jag skulle fixa käk...

Bildbomb made by lillsyrran!

   Normala var ordet!


Beg for it - Hardcore superstars

Av erika - 25 januari 2011 15:46

   Fast inte med mössan..måste bara visa den,visst ser den mysig ut?

Pssst! Det är brorsans haha! :)

Av erika - 24 januari 2011 23:31

Härligt med måndag faktiskt :)

Åter till arbetet,eller tja,för min del,umgås med 25 barn :)

Sen efteråt hämtade Johnny mig,for hem till mig och den stackaren somnade..

Tog lite powernap jag oxå,innan jag drog iväg på träning.

Riktigt skönt att träna,skit då man kommer hem 11 och är så uppe i varv så man inte kan gå och lägga sig ännu...

Tja,och här sitter jag ännu..borde verkligen få tag i lite sömn,morgondagen kommer att bli jättelång!

Gonatt :)


Teckning jag ritade igår :

   KENTs album "Röd"



Av erika - 23 januari 2011 20:11

Chill helg,ny vecka imorn då,suck.

Ikväll var man en sväng till mitu å heidi,å mitu stackarn var mer död än levande.

Sen fick jag en jäkla stor lust att käka Hese mat,så jag å johnny va där en sväng.

Nu sitter man här och knarkar Slipknot och känner sig skit trött.

Idag :

  

Duality - Slipknot

Av erika - 23 januari 2011 15:54

Tjo,vilken vändning denna söndag tar,nu kommer johnny efter mig åså far vi till mitu en stund,hoppas heidi e där också fö ja ha sakna henne så enormt :(

     Ciao!

Av erika - 23 januari 2011 13:23

Typiskt!

Idag slapp man detdär löjliga utegångsförbudet,och typiskt nog blev mitu sjuk så nu kan man inte fara dit.

Okej,söndagar är ju kända för att vara tråkiga.

Nu duschen,ut och fota innan Johnny kommer hit skulle jag tro.

Uuuuhh...jag saknar Heidi :(

Ritade av henne igår för jag hade så drygt:

   Radio Hardcore - ItaloBrothers

Av erika - 22 januari 2011 16:50

Städat rummet och hoppades på att slippa utegångsförbudet ikväll och fara med Johnny,Heidi å mitu.

Men neeej,min skitsura farsa tillät inte det då förstås.

Skönt då han drar till Shanghai på sönda så man slipper den jäveln...

Nu sitter man här och humöret är absolut INTE på topp!


Pendulum - The vulture

Ovido - Quiz & Flashcards