A place for my head

Alla inlägg under augusti 2011

Av erika - 31 augusti 2011 22:24

I skolan fick vi testa intramuskulär injektion dvs picka oss i muskeln,haha.

Tur man har det över,för värst kul var det inte!

Har också hunnit dra minicupparnas sista träning för säsongen,kört runt med Jenny i Toffes gamla turbo-volvo (den var ascool kan jag tillägga!)

var just en sväng till abc med några roliga typer,nu ska jag leka onyttig (igen!) och käka popcorn och smätta på StepUp,bara för att jag kan,typ!

Johanna det är lugnt att du körde över min påse,det var inte ditt fel,det är bögarnas fel !

Av erika - 31 augusti 2011 22:10


Får sån jäkla feelis av denhär låten,och dansen...jaa,skulle bara vilja ställa mig på bordet och börja dansa!

Av erika - 31 augusti 2011 08:38

Sitter på internatet och smaskar i mig en yuoghurt,ska snart pallra mig iväg till skolan,smell ya later!


Av erika - 30 augusti 2011 21:44

Jag antar att ingen av oss orkade koncentrera sig på lektionerna idag,

lärarn märkte ju inte att alla satt på facebook,haha.

Efter skolan bar det av till ABC på käk med Heidi,sen hem till henne och knarka Vampire Diaries ft. popcorn,börjar bli en ovana detdär..

(Hahaha Heidi FLÅTE remember?)

Fny aka my roomate hälsade på ikväll,funfun hoppas du flyttar in snart <3

Jag tror seriöst vår modul är hemsökt....eller?

Av erika - 29 augusti 2011 22:46

Ika hjärta coca-cola,typ.

Idag drog man till Lapua på match,feelis då vi vann 7-1 (!)

Efteråt var man på en kafi till ABC me honde Lotti,nu sitter man på internate och funtsar om man ska gå i dushen innan solen hinner komma upp igen hehe.




Av erika - 28 augusti 2011 20:30

Har huvudvärk för fler och är helt yr i knoppen,känns som om världen skulle försvinna under ens fötter när som helst,

borde gå och sova...men först efter att ha kollat Blade 2,hehe.

Imorgon skola och match,få se hur man orkar med det,suck.


 

Ovido - Quiz & Flashcards