A place for my head

Alla inlägg under juni 2011

Av erika - 30 juni 2011 21:48

HÄRLIGT SPELAT BRUDAR! vann 4-0 mot norrvalla,inte dåligt!

Hur det gick för min del? ÅT HELV..har min vrist att skylla på,kunde inte spela normalt idag,jäkla skit. Tur att Markku märkt e så ja fick gå ut och vila..

Ligger nu här med kylbalsam,som bränner LIKE HELL!

Men gonatt folket,imorn är det Wasa Football Cup som gäller :D

(för mitt lag aka minicupparna)




x

Av erika - 30 juni 2011 12:09

Urhärligt väder,skall ladda upp inför dagens match i Maxmo med att gå ute på terassen och schteeka!


Och ni,klaga inte på värmen,för ni kommer endå sakna den om några månader ;)

Av erika - 29 juni 2011 13:50

Ika fixar allt,jobbintervjun gick galant så nu har man jobb hos folkhälsan!
Fick dessutom lönen från HVC idag,SHIT den är inte fy skam den heller!!

Happyday,snart dra och träna laget! :)

Av erika - 28 juni 2011 22:08

Kort sagt har jag haft en bra dag,mer avslöjar jag inte haha...

Imorn blir det att dra på jobbintervju,wish me luck! :)


Av erika - 27 juni 2011 23:34

 

Den är ju så dålig att den blir bra,haha man måste ju bara älska den!

Av erika - 27 juni 2011 21:40

Härlig match idag,vann med 11-0 eller nåt i den stilen,haha.

Kom just ur dushen och märkte att det visst syntes att jag fått en smäll,

för nu har man tydligen en pingisboll på vristen,typ!? Damn.

Nej,jag vill inte visa upp min groteskt uppsvällda vrist,ni får nöja er med en bild på fullt normala syrran och jag,aww.

Av erika - 25 juni 2011 22:50

Wooo,jag har haft en härlig midsommar,har ni?

Tack för igår kväll,allt roligt folk vid batchinas villa,lätt bästa midsommarn hittills!

Var en sväng till egna villan idag med jeppe,alltid lika kul att se då vuxna blir lite i gääsen haha ;)

Årets första dopp,det var nog på tiden eller hur? haha :D







Av erika - 23 juni 2011 20:18

Denhär dagen har varit helt upp och ner,men nur är det bara att packa och dra till Jenny på sleepover,imorgon drar man till en villa i Kronoby,gotta feelin att dethär kommer att bli en bra midsommar!

Ha en härlig midsommar allihopa,för det skall jag ha hähä!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards