A place for my head

Alla inlägg under juli 2011

Av erika - 31 juli 2011 22:37

Igår spenderade man kvällen i Malax och tog en runda vid Fagerö,knasig kväll,haha. Idag kom kusinerna på kaffe,återigen har jag skrattat till mej en sixpack,typ.

Suddiga bilder från fagerö..drick aldrig på tom mage fick jag lära mig,haha!

Fullt upp och  fullt hus ikväll!

Av erika - 31 juli 2011 22:30

...jag är inte blond mera! Men vad tycks om detta då?

Blev inte som jag tänkt mig men,suck. 

Av erika - 29 juli 2011 20:00

Nu ska ni få hjälpa mej här lite,ge mej er åsikt:

SKALL JAG-ELLER INTE?

Färga tillbax håret såhär:

Nu gäller det,vad väntar ni på? COMMENTS PLZ!

Av erika - 27 juli 2011 21:46

...fixade ett tredje hål i örat,det är nu andra hålet jag fixat alldeles själv,

how nice liksom?!

Av erika - 27 juli 2011 20:28

Umgåtts hela dagen med min andra hälft Heidi,kört runt i hela city,stekt på stranden och ätit oss smällfeta på pikku quattro,typ.

HAHA fick problem då vi skulle tanka,så Heidi sprang in och begärde hjälp,och kmr ut med en kille som hjälpte oss med dendär dumma kortautomaten,haha!

Lyckligtvis fick vi det att funka,sad cause annars skulle vi ha blivit bjudna på kakao och dylikt av honom medan han skulle ha fixat problemet,sa han,haha!


Älskar såna här dagar som får en att bara tja,leva för stunden,härligt!Mera sånt!


 

Av erika - 26 juli 2011 22:04

Halva dan gick åt att knarka The Vampire Diaries med Heidi,sen spelade man match mot Sisu som vi vann 5-2,mitt knä tyckte inte det var lika kul,hm.

Nu lemlästa kylskåpet,sen smätta på ett avsnitt av Polisskolan!

Bild från förra matchen.Vad jag gör?

Filosoferar väl över mina sjukt långa ben sku ja tro?

Av erika - 25 juli 2011 13:53

Do you feel cold and lost in desperation
you build up hope,but failure's all you've known

remember all the sadness and frustration 

and let it go,let it go.

Av erika - 25 juli 2011 13:00

Igår skruttade man iväg på min skitvespa in till stan och spelade volleyboll med Jeppe,Jenna och Fny. Mycke asgarv,helknasigt spel och spontandopp med kläderna på,haha!

Kolla vad man fick igår,åh nog kan man ju vara för gullig!? :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards