A place for my head

Alla inlägg under april 2011

Av erika - 29 april 2011 23:32

Spy Game sändes på tv,Jenny : Neej int hande Brad Pitt!

Förstår inte hur du tänkte där,själv dog  jag ju lite om nom nom..skitbra film!Kom just hem,nu får dihe fjollorna till föräldrar också la sig hem,hatar att vara ensam hemma då det är såhär mörkt...

   

Av erika - 29 april 2011 13:52

Sovde 4 timmar inatt..jah så går det då Lotti och jag bor på samma internat!

Nu vänta på skjuts hem,sen är det helg igen,vi håller tummarna för att lördan blir som planerat! :)

Av erika - 28 april 2011 21:50

Känns udda att sitta i skolan för bara två dagar,sen ledigt igen,woho!

Mycket praktiskt arbete i skolan idag,efteråt ABC med dessi,fick besök till internatet av Becca & Anna,fick sig ett gott skratt då Anna berättade att nån busringt från Åbo och bett henne komma och hämta rullatorn hon beställt?

Nu har jag och Lotti bara chillat,kastat vindruvor,lekt kirurger och fixat skoluppgifter...nothin special då asså.

Nu borde man väl gå och sova...men dendär pizzan i kylskåpet ropar på mig,

så gotta go ciao!

Av erika - 27 april 2011 22:45

Hunnit fika med Fny,sitta barnvakt,träna minicupparna och sedan spela träningsmatch...tränarn sa att jag var en av lagets bästa spelare,jag vet inte om jag ska ta honom på allvar,men det värmde i alla fall...haha,just nu har jag ganska usel kondis men...


Åhh,en smärre katastrof har just inträffat.

Inte en såndär att hela-världen-går-under-katastrof  precis..bara min värld liksom.Ika da klant tappade sin sista kontaktlins i avloppet,så nu måste jag gå runt som en tönt med brillorna tills jag skaffat nya linser. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Får se hur många som känner igen mej imorgon,länge leve nörden!

Bild från förra året...tönt,töntigare,ika ?

Av erika - 26 april 2011 21:42

Haft de gött hos Heidi,imorn blir det stan med Fny! På torsdag sitter man återigen i skolbänken,suck. Skulle nog sitta bra med sommarlov NU!

LMFAO - Party Rock Anthem kom på MTV imorse,jag rycktes med och började dansa som en tok till den,tur att ingen var hemma hahaha...

 

Av erika - 26 april 2011 11:38

Åh,dethär vädret suger,tror jag ska gå ut i garaget en sväng o. pyssla med moppen...väntar på att heidi ska sluta skolan så vi kan dra uuuuuut!

Haha, en finne sa åt mig en gång att min Keeway Hurricane passar mej perfa,eftersom jag är en "hurri"!

So true.

Norlie & KKV - dehär killarna är SJUKT bra,lyssna på dem!


Av erika - 25 april 2011 17:07

Skulle räfsa löv,men somnade på gräsmattan...ganska så chill,ända tills man blir väckt och måste fortsätta..

Fotade lite idag:

Av erika - 24 april 2011 21:01

Kul endå med dubbla kalas,mycke käk o. skratt,tumme upp för det!

Bilder från idag:

Kalas 1: Norra Vallgrund (Erik kan det här med att vara social som ni ser..)

Kalas 2 : Smebaaa  (peruskuva)

 

Lite efter men GLAD PÅSK allihopa,nu skall jag fortsätta käka på mitt gigantiska påskägg,ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards