A place for my head

Alla inlägg under oktober 2011

Av erika - 30 oktober 2011 20:04


...och alla är släkt med mig,surprise.

Av erika - 30 oktober 2011 16:50

Vaknade 12 och drog till bostadsmässan med Karpin.
Hälsade på Fny som var där och jobbade från skolan typ,skaffade en ballong till henne hahha. Sprang runt och letade efter gratis godis,som Karpin sa:
"mmm...stulet godis smakar så myki bättre!"
Efteråt for vi och checkade in bysslokalin,de har verkligen fått betala dyrt för festen de hade sist där kan man väl säga...
Sen bar det av till kära jungsund och hälsade på Karpins feta marsvin,men fy så söta de var!

   

Av erika - 30 oktober 2011 00:07

Haft en chill kväll med bara brorsan,han lyckas alltid få mig på bättre humör oavsett vad :)
Och ja dessutom,vi är typ,världsmästare på att göra konstiga saker,om nån har undgått att märka det:


Laddar upp inför skräckisen The hills have eyes....ja,erik var räddare än mig.


...elo så int,jag blev så rädd att jag hoppade upp i taket,bokstavligen.  

...fast Erik var inte så dålig på de heller...  

Sen spände vi fast en ballong  bakpå min moppe och körde runt på gården,helt normalt.

...fast den råkade gå sönder,och då skulle det fällas några tårar.

Grannens nya katt Findus är såååå söt ,jag får typ hål i tänderna bara av att tänka på honom,så sockersöt är han!

Är sjukt avis på Eriks nya moppe,och jag är inte enda,checka in Findus hahaha!


Smell ya later fellas!
 

Av erika - 28 oktober 2011 23:15

 

Tumme upp för min nya värmesskyddande spray och antika spegel,men frisyren däremot...
Då har man alltså varit till frissan idag. Jag tror jag inte vågar lita på frisörer mera.

"Jaaa jag skall inte ta så mycket av topparna,du kan vara lugn!" och så klipper de bort halva håret!

Fy nu är jag på ruta ett igen,bara att vänta på att jag skall få mitt långa hår tibax nu då...  

Nå,fick ju håret slingat iaf...

Av erika - 28 oktober 2011 22:48

Vilken dag,fett najs med helg nu,jag behöver det verkligen...
Jag blev ensam på avdelningen då all personal var borta en stund,och förstås ska det hända nånting!
En gårdskarl kommer inspringande och berättar att en tant i hyresbostäderna har spytt.
Hell yea,står där ensam och har ansvar för alla patienter men måste besöka dendär tanten direkt. What to do? Run like hell till övrevåningen och hämta hjälp! Fixade sig dock bra alltihopa,men fy vad slut jag är.

Slutade tidigare så jag skulle hinna på släktkalas,nu sitter man och äter cupcakes och kollar Jersey Shore,gött :)

   

Av erika - 27 oktober 2011 22:18


Håll med om att jag lyckades bra med mina papier mache´ lådor liksom!

Av erika - 27 oktober 2011 20:55

Idag fyllde en tant 93 och en annan fick en tio-attack,vardagsmat på jobbet yay.

Sen var man i stan hela kvällen med min söta Jem,smällde i oss gud vete hur mycket mat på Räx.
En klantig tjej från personalen där halkade rakt framför våra ögon,
kunde knappt hålla asgarvet tillbaka,tänkte nästan spruta ut cokis över halva folket,hahha.



Översta bilden föreställer Jems apsnygga tungpiercing,mittersta och nedersta föreställer dagens shopping!

Ovido - Quiz & Flashcards