A place for my head

Alla inlägg under maj 2011

Av erika - 31 maj 2011 14:32

Ibland kan t.o.m Toffe överträffa min klantighet,han lyckades fälla omkull 2 blomkrukor nyss...Bravo säger jag bara.

Nu tagga inför match,skall till sundom och hjälpa 96:orna,hoppas bara att inte JAG klantar mej då..



Av erika - 30 maj 2011 16:13

Bossit säger jag bara,lämnade över en dräkt från killarnas lag som jag fick ta,bara sådär..

Nu skall jag vidare på träning ciao!

      

Av erika - 29 maj 2011 13:14

Norvalla åkte på stryk,tog hem vinsten på hemmaplan med 6-1!

Jäkla skönt att få springa av sig i regnet..

Nu,söndag-what to do?   

Av erika - 28 maj 2011 23:08

Kom just hem efter ha varit och kollat Fast Five med Jeppe,

nu och sova för imorgon blir det att spela  match mot Norvalla,TAGGAD!

Frågan är hur taggad jag är imorgon då väckarklockan ringer...

Av erika - 28 maj 2011 01:23

Helt klart värd att se,rekommenderar verkligen!

Av erika - 27 maj 2011 23:13

Släktkalas för hela slanten,fick härliga presenter,man tackar :)

Ååå förresten,jag har hittat min telefon,haha...i en tom lavoar i grovköket.

Hur den lyckats komma dit är ju en annan sak...

Hmm..kanske man ser nån sorts likhet? Vi är ju trots allt kusiner..

Nu tänkte jag smätta på Clash of the Titans och sen blir det gonatt för mej!

Av erika - 27 maj 2011 13:34

Såhär ser det ut just nu i köket...japp,allt detdär är mitt,och snart ska det skyfflas in i bakluckan på en bil och så bär det hem,för nu är det
SOMMARLOV!

Ha ett härligt sommarlov allihopa,för det skall jag ha ;)

Av erika - 26 maj 2011 21:42

På så JÄKLA bra humör just nu,Jeppe hälsade på efter skolan,sen kom Heidi en sväng..därefter drog vi till grannarna,där det spårade ut TOTALT!

Vattenkrig inomhus,ingen gick säker! Sprang ut på balkongen för att slippa undan,men fick en kalldusch och skrek rakt ut!

Ja då förstås sku karan gå där nere och se allt,haha de måste ju trott vi va helgalna..men ja,det var vi ju faktiskt!

Foto: Heidi Lax

Ovido - Quiz & Flashcards