A place for my head

Alla inlägg under november 2011

Av erika - 30 november 2011 23:57

Tänkte somna på lektionerna,ja så trött var jag. Tänkte ta en powernap efter skolan men nepp så blev det inte. Blev matlagning åt mej och Heidi,gick ner med Matilda &Co och spelade flipflop,spelade munspel och en massa som ni inte kan föreställa er,ehhe. Sen bar det av till ip för att kolla på bonde söker fru again. Ip måste ju veta vid dethär laget vem som knackar på dörren om onsdagskvällarna haha.

Varit och pluggat lite matte (se inte så förvånade ut tack) och nu ska jag hoppa in i en varm dush innan det blir snark i lådan för min del,gonatt :)

     

Av erika - 29 november 2011 23:16


Chillaste låten jag hört på länge,me like big time!

Av erika - 29 november 2011 22:58


Min dagliga dos asgarv får jag av Ståupp-komikern Magnus Betnér,kolla in hans olika klipp på youtube!

Av erika - 29 november 2011 22:37

Haft en riktigt bra dag faktiskt. Började lite skit dock. Lotti och jag är ingen bra kombination,fick bara några timmars sömn,nattuglor som vi är.

I skolan hade vi bara en lektion,skolfoto och sen var det teater som gällde,pjäsen hette "Autist javisst" och vara faktiskt riktigt bra! Diskuterade och gav feedback till skådespelarna efteråt,de var de nog värda tycker jag :)

Efteråt lämnade jag,sääsin o. dessi i stan för att kolla på senaste twilight-filmen. Awsome säger jag bara!
Men what's up med folk som slänger ägg på en mitt på torget? Flög ett ägg ur tomma intet och landade på min sko. En sak är säker,om jag skulle ha sett dedär fega j*vlarna sååååååååå...ja, ni fattar.


Köpte sötaste muggen,Kiroileva siili!


Vaddå lite popcorn?För att inte tala om lådan med godis ehhe.


Köpt och lagat upp julbelysning,som ser ut som porrbelysning men whatever,fint är det iaf!

Av erika - 28 november 2011 09:08


Goodmorning sunshines! Faderskapet dumpade av mig här vid internatet kl7 och vi börjar först kl11.45,niiiiiice

Nå,lyckades somna ett varv,vaknade med en massa ränder i fejset efter att ha råkat somnat,på tja,nånting okänt.

Ha också lyckats ladda ner en massa ny musik till min stenålderstelefon...vem sa att ja int va teknisk liksom?

Nu blir det att pallra iväg till matsalen!


Jamen,för guds skull.Ni missade väl inte min David Beckham-plansh? Mums.

Av erika - 27 november 2011 18:20

Kukkuu snorkis!!!!!!!!!!!!!!!  ERIK GÄSTBLOGGAR FFS! Japphååååååååååååååååi.

 

Av erika - 27 november 2011 15:49

Är på uselt humör idag.Nu städa rummet,music on,world off så att säga.Borde göra skoluppg,men ork int,lärarn kommer slå ihjäl mej...................


Av erika - 26 november 2011 21:18


hahahhaaa

Ovido - Quiz & Flashcards