A place for my head

Alla inlägg under januari 2011

Av erika - 21 januari 2011 22:29

Tar en stund innan jag vänjer mig vid denhär bloggen,men tja jag kommer väl in i bloggrytmen efter en tid igen snart :)


Camilla kom med en hel väska med kläder idag(hade rensat garderoben tydligen,haha!)

Fick ta vad man ville,hittade 2 härliga svarta sticka-koftor och en söt virkad  röd topp,nice! :)

  

Sen träning,fy vad skönt att få tänka på annat och bara koncentrera sig på fotbollen. Käkade nyss tacos och nu sitter man och dampar på alla strömavbrott.

Imorn blire att städa mitt slagfält till rum,avlider såde smått redan.

Ciao och sov sött!



Tonight (I'm fuckin' you) - Enrique Iglesias ft Ludachris

YES

Av erika - 20 januari 2011 22:02

Tjena,har ni saknat mig ffs? Nu är jag tibax igen!


Bytte till en annan blogg!


1. Stalkers man vill slippa (hähä,hittar inte min nya blogg)

2. Trista layouts på Blogger.com


Checka in min gamla så fattar du nog:


erikahilden.blogspot.com



Men nu blir det ändringar,längtar att få komma igång med nya bloggen :)

Men det får bli imorn,nu skall jag besöka sängen,gonatt!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards