A place for my head

Alla inlägg under november 2011

Av erika - 26 november 2011 18:13

Lillajul utan snö,helg utan fest,ika utan feelis,not fun. Nåja,blir att chilla här hemma istället då!

Fick iaf ett par underkläder och choklad av "lillajulstomten",hahha.

Men ni andra,glad lillajul på er :)


Hurts är ju bara för härliga!

Av erika - 26 november 2011 14:41


Korn och Skrillex i samma låt,två flugor i en smäll alltså,me like!

Av erika - 25 november 2011 23:37

 

Vill ha tillbaka mitt långa hår.Väx,väx då förfan! Suck,lär väl ta ett tag antar jag...giud vad jag hatar frisörer,ska aldrig låta dem komma nära mina toppar igen.Never,ever.

Av erika - 25 november 2011 22:38

Haha,ja dör. Jersey Shore helt klart awsumeh.  

Av erika - 25 november 2011 21:59

Har inte orkat uppdatera 24/7 som jag vet att vissa vill att jag skall göra hehe.
Hur som helst,igår var det Know How mässa,kom därifrån med ett leende på läpparna,famnen översvämmad av broschyrer och fickorna fulla med godis och kondomer. Sen var jag en sväng in till stan i ett desperat försök att hitta en snygg blus till skolfoto nästa vecka,men utan resultat. Kanske jag håller på att bli lite kräsen?

Idag var det min tur att få testa sitta i rullstol i skolan,not fun. Kände mej helt efterbliven och krockade i allt....

Nu är man hemma i jungsund och ska mysa ner sig och kolla en film.

På tal om att mysa:


Hur mysigt är nu inte detta på en skala från ett till tio liksom? Nu fattas bara snön!


Av erika - 25 november 2011 19:16


Himla skönt att fara på träning en fredagkväll med damlaget. Tummen upp för att tejpningen på vristen fungerar,har inte lika sjukt :)

Nu dushen och sen käka,jiisses har ju inte käkat nåt sen skolan dvs kl11................ 

Ovido - Quiz & Flashcards