A place for my head

Alla inlägg under november 2011

Av erika - 8 november 2011 23:06

Kollade filmen "300" igår,som var asbra!
Nån annan om märkt att alla spartanska krigare hade sixpack i filmen,och då menar jag exakt ALLA?
Ser ut som om de fotoshoppat dit dem eller nåt.

Men hur som helst,själva filmen var ju intressant,hrm.

 


Av erika - 7 november 2011 23:48

...att jag lagat upp en frågelåda under min presentation?
Där kan ni klicka på våga fråga och bombadera mig med frågor,men kom ihåg att dumma frågor får också dumma svar tillbaka ;)

Av erika - 6 november 2011 22:08

Har haft en riktig skön dag,bara tagit det lugnt och sådär. Helt najs då man kan se en massa extra kanaler på tv just nu,och tadaa då råkar de visa filmen Tron Legacy,så klart att jag bäddade ner mig i soffan och kollade!
Lite halvknasig film,men uhu huvudpersonen kan man ju inte ignorera precis ...


Nu är det bara att försöka catcha upp lite sömn,för imorgon börjar sista veckan av praktiken,nu kör vi!  

Av erika - 6 november 2011 12:51

Som alla vet var det ju dansgala i kristallen i jeppis igår,och fan vad kul man hade,
trots att man inte kan dansa,tur då att ens danspartners kunde lära en ;)

Jag som inte ens diggar dansbandsmusik,men det var verkligen roligt att dansa,hann ju knappt sätta sig ner så kom nån ny och bjöd upp en,haha.

Hoppas ni också hade en trevlig kväll :) 


Typ alla sprang runt med autografer på armarna,utom jag förstås som glömd bort att begär en...


...johanna ser lite ehm,trött ut? 

..de flesta var nog ganska slitna i bussen påväg hem,hahha.

Av erika - 4 november 2011 19:36

Hela mitt liv har jag stött på svin till karar,men att du skulle vara en av dem trodde jag aldrig.
Jag är värd nån som är mycket bättre än dig,tro mig,det vet jag.


Måste nog också erkänna att det är en lättnad att vara singel igen. 

Av erika - 3 november 2011 16:38

Nattskiftet gick bra,ganska jobbigt bara att svänga om dygnet sen...

Ähh,skitdag,skitdygn. Jag har en dålig dag bara,hoppas man är på bättre humör imorn.

Nu till Heidi en sväng!


Haha kul då de har gamla bilden på mej från i somras,blondie :D
 


Ovido - Quiz & Flashcards