A place for my head

Alla inlägg under februari 2011

Av erika - 22 februari 2011 21:06

Kittla inte ihjäl mej,det kan få otrevliga följder.Fråga min pojkvän fast,som fick en oväntad rak höger...resulterade i näsblod,sori Johnny,de va inte meningen (!!)

Fy,det är nog jag som är karogast i förhållande,hahaha nånäää men.

Nu chill på internatet,sku ha lust att hopp i dushin före ja hoppar i sängen men ja,jag är ju ganska ökänd för att vara lat så...får se hur det blir med den saken.

Ciao!

Hittade btw en bild på honom,tagen på nyår,snygg i Mitus milidräkt! :)

 Italobrothers - It must have been love

Av erika - 22 februari 2011 13:46

Öh,galet trött idag,t.o.m lärarn frågade om vi skulle ta en 5mins paus "då SOMLIGA såg så trötta ut".

(och kastade en blick åt mitt håll,jag höll på att somna)


Sen på engelska skulle vi skriva "Excuse note" till lärarn då "mitt barn" varit frånvarande och inte gjort läxorna,vad det berodde på. Vad jag skrev ?

Skrev om min son patrick och hans uppsats som blivit bortrövade av ryska maffian. De ryska idioterna trodde uppsatsen var en karta.

Den ursinniga morsan,jag,följde efter och punkterade deras bil med en banan.(kan tilläggas att bananen var gjord av stål)


Fantasi,jag? Kanske lite då.



Better of dead- The sounds

Av erika - 21 februari 2011 18:27

Off to botnia,träning!

Av erika - 21 februari 2011 15:35

Jahapp,back to school nudå. Helt chill dag med bara kombi.

Känns endå udda att vara tillbaka i skolan. En bra nyhet är att vi får ledigt redan på torsdag,wohoo längre sportlov då kan man säga! :'D

  

Jag och min halvgalna rumskaveri Lotti hehe!

 Då vi käka vindruvor kastade jag kvistarna i Lottis hår...fast jaaa,det har hon nog säkert märkt vid dethär laget,och yes,jag är hemma och på tryggt avstånd från hennes vrede. Muhaha sneaky ika!

Av erika - 20 februari 2011 20:02

Gosh,värst va ni va duktiga på att besöka (läs:stalka) min blogg idag!

Imorn blir det att fara till skolan efter 6 veckor..kommer kännas udda.

Får se hur det går...

Av erika - 20 februari 2011 15:44

Rubriken säger allt,tack för igår :)

  

Av erika - 18 februari 2011 23:46

Skit i vad jag skrev i förra inlägget. Jag dreglade över Sean Faris istället!

Fast såklart,Cam Gigandet's body kan man ju inte heller tacka nej till (!!)

Om man inte är totalt störd då förstås.    


Rekommenderar varmt denhär filmen hahah!

Nä guuh nu ska jag sov innan jag går och skriver nåt mera knasigt.

Pusshej! 

Av erika - 18 februari 2011 20:16

Har varit och kollat damernas match,som tyvärr slutade i förlust,men bra kämpat endå :)

Och STORT grattis till Jenny som fixade körkortet idag,härligt tjejen!

Slänger in lite pics innan jag tänker dregla över Cam Gigandet i Never Back Down.

Hare gött!

   

Ovido - Quiz & Flashcards