A place for my head

Alla inlägg under februari 2011

Av erika - 13 februari 2011 01:39

Kärlek kan vara ganska knepigt ibland,eller hur?

Av erika - 12 februari 2011 22:14

Chill med släktkalas,helt jävla ok att stoppa sig full me kako å babbla me kusin hela kvällen :)

Pinsamt då fajjan bara MÅSTE testa sin nya videokamera genom att smygfilma mej å santtu då vi babblade på rummet. SÅ typiskt att jag skulle säga nåt pinsamt då också. Hoppas bara att "Nej v***u ta bort ta bort papppaaaa!" int kom med på filmen...

Städa mer imorn och hoppas på att få fara med dihe 4 fjantan.

Nu lägger jag upp lite bilder och sen blire natten för min del,ciao!

        

 HAHA sista bilden ;)

Ehh

Av erika - 12 februari 2011 17:43

Ika har gjort det igen-fuskstädat. Och nu kom alla gäster.

Gode gud,hjälp mej. Snälla låt ingen öppna min garderob...

för deras eget bästa.


Av erika - 12 februari 2011 15:12

Sorry,inte kunnat blogga då jag varit utan nete,men kan dra en snabb update nu:

Onsdagen spenderade man tisammans med Heidi,askul som vanlit! :)
Torsdan har jag ingen aning eftersom jag har guldfiskminne,men tror jag köpte present åt jenny som fyller körkort på månda (wihuuu!)
Igår tänkte man chilla hos Johnny,kom dit med mjukisbrallorna och allmänt slö stil,jahapp gissa vad? Då var Toni där och boysen tänkte fara till baren.

Inte nog med det,deras snygga kompis Eve kom till lägenheten en sväng,

gissa vem som skämdes ihjäl och ville sjunka genom sina mjukisbrallor och genom jorden?

Hehe. Dessutom snackades det bara finska där,pinsamt för mej som är urusel på finska så då tjejen frågade mig nåt så måste jag ha framstått som världens mest kompletta fån.

"morooo,mä oo ihan huono puhuu suomeks,ehe ska bara turpa kii ja härnu å drick opp min ciideri,voi vitsi låssas att ja int e häär"  Ungefär. 

Nåja,är man ika så är man.

Sen bestämde de sig för att inte fara till baren,(tjejen tyckte väl synd om mig som skulle lämnat ensam) så vi tog det bara lugnt då :)


Nu är man hemma och skall städa,för vi har släktkalas idag sååå cya!

   Abslout de finaste bilderna ja hitta,klar sak.

Av erika - 8 februari 2011 17:48

Haft en bra dag,för en gångs skull fick man ordentligt med sömn inatt å va hu pigg som helst idag! (alla applåderar)
Har busat hela dagen med dagisungarna,och man märker knappt av yrkesprovet,det går hur lätt som helst ju!

Dagens:

Blev mött på morgonen av småkillarna,flinade åt mej och frågade:
"erika,är du kär i oss?"
jag gav dem en slängkyss,varefter de skrikandes sprang iväg:

"hjääälp,kärleken kommer!"

Hahaha,awsome.

Märktes att Aron (6år) hade kommit tillbaka(min inofficiella favorit).

Han klängde genast på mej,därinne skulle han såklart sitta i famnen,

en dagistant gick förbi och konstaterade :

"jaa erika,hande e ju nästan som kär i de!"

Underbara tisdag,underbara barn säger ja no bara :)


Erika ft. Chista :

        

Jejee,tvättad spegel va det här.

Annars,brorsan e ganska söt i mina brills,eller hur? :)


Men nu ropar tvättmaskinen på mig att komma ner,

dags att tvätta en till sats,så ciao!




Av erika - 6 februari 2011 21:39

Varit och grattat Sandra som fyllt 17,så grattis i efterskott :)

Babblade på som vanligt om allt å inget i princip.

Nästa helg blir det kalas igen,då vi ska fira brorsorna!

Nu lite bilder,för det vet jag ni vill ha!

   Dihe sötponkan firar vi nästa helg!


Omfg klockan är galet mycke och jag har yrkesprov imorn,känner mej taggad nu...men jag kommer knappast vara lika taggad imorn

då väckarklockan ringer!


GONATT!


Back to paradise - Reckless love

Av erika - 6 februari 2011 13:24

Me today :

              

Nu skall jag ner och käka,sen drar man till smedsby,cya!



Lisa Miskovsky - This fire

Av erika - 6 februari 2011 09:32

I förrgår sovde man över hos jenny,kollade den nya serien som kommit ut,

Hawaii 5-0,käkade massa gott å drack te,talade massor och bara chillade.

Perfa fredasmys då alltså!

Igår var man och kollade in johnnys nya lägenhet,helt jävla okej :)

Nu skall man väl stiga upp å gå i duschen,sen ida ska man och gratta kusin sandra:)


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards