A place for my head

Alla inlägg under mars 2011

Av erika - 2 mars 2011 21:22

Haft en askul dag med Heidi,behöver man säga mer?

Fotade och chillade,imorn blir det stan,uuuh I'm so excited..

Kommer upp nån bild imorn så får ni se vad jag gjort!

Bilder från idag:

  

  

Av erika - 1 mars 2011 20:50

Ganska skönt att vara tillbaka i finland,men oh damn jag skulle gärna vilja dit igen,sthlm är ju bara för nice...

Tänkte bjuda på en bildbomb,enjoy!

Utsikten från hytten va bossi!

     

HAHA lika som bär?

På kvällen for hela familjen till moonlight bar och chillade..

Måndag:

Besökte Täby,jäkla stort shoppingcenter!

Erik shoppar loss på skor,men är dendär inte lite för liten erik?

Hann inte och hälsa på hos kungen...men fick en bild av hans bf vid porten.

Stockhoolm iii mitt hjäärtaaa...

På kvällen käkade vi på båten,buffé mums!

 Mumin knackade på fönstret helt plötsligt..ärligt talat,tänkte skita ner mej,typ.

 Toffe orkade inte gå så vi stoppade honom i shoppingvagnen..

Köpte en urhärlig WESC- huppari,mysig är bara ordet!

Senare på kvällen var vi på Spa-avdelningen,satt hela kvällen i bubbelpoolen och latade mej.


Idag,tisdag:

Via Helsingfors igen,och en sväng via IdeaPark innan vi drog hem:)

HAHA!

Käkade på godaste pizzerian ever,fasiken jag bokstavligen rullade hem...

  

Mina nya benvärmare sitter perfa!

Uh-oh,hitta ett nytt nitbälte idag,lööv it!


Nu har ni fått er dos bilder,nu skall jag ta min dos sömn...

(fast jag i princip sov hela bilresan ida)

Men gosh min säng ser så underbart skön ut...snart kommer det väl upp på fb:

Erika Ika Hildén har nu ett förhållande med sin säng.

Japp.Så mycket älskar jag min säng.Planerar vår smekmånad redan i smyg faktiskt.

Gonatt och au revoir!


Ovido - Quiz & Flashcards