A place for my head

Alla inlägg under mars 2011

Av erika - 16 mars 2011 20:14

Lång skoldag,sen hem och byta om,vidare och träna minicup-flickorna,sen hem igen och slänga på sig länkdojjorna för ja,då skulle man ut och springa med jenny :)

Lite pain-in-the-ass då hon föreslog att vi skulle springa intervaller...men fy så skönt det känns nu efteråt! Varit i dushen,så nu skall man ner och käka,inte hunnit göra det sen skolans mat kl.11.....ett under att jag inte dött alltså.

I somras :)


Av erika - 15 mars 2011 23:15

Kom just innanför dörren,tillbringade kvällen hos Johnny...och tja,nu känns det nästan som vanligt igen.Sedär,t.o.m ett leende på mina läppar!

Nu kan jag inte hålla ögonen öppna mera,så gonatt alla fjantar därute.

   SEPTEMBER- Hands up

Av erika - 14 mars 2011 18:21

Ikväll sena träningar,lång skoldag imorgon...låter inte som en bra kombination!

Har just fjantat mej lite med erik och toffe,vilket resulterade till,tja se själv:

Om det skulle vara olagligt att vara söt skulle toffe sitta i finkan nu..

Vem sa något om onormal?


Knarkar September's låt Ricochet-fastnade på skallen då farsan sjöng imorse..

Av erika - 13 mars 2011 22:15

Vet inte om läget blivit bättre eller sämre. Time will tell,antar jag.


Idag spenderade man lite tid med familjen för omväxlings skull,imorgon är det ny skolvecka,vet inte riktigt om jag är redo,

men jag kör på i alla fall.

Men ni andra,ta hand om er och gonatt!

   

"PAPAAA,toffe sjuuta!" Ja duktigt toffe,men har du inte bössan fel väg?

Farsan brassa på med en höjdare...

..Jaha,dit flög den bollen.

Av erika - 12 mars 2011 13:51

Allt bara skiter sej just nu,och frågan är:

Kan det bli värre?

Återstår att se.

Av erika - 11 mars 2011 21:17


We say goodbye in the pouring rain

And I break down as you walk away

Stay,stay

'Cause all my life I felt this way

But I could never find the words so say

Stay,stay


...

Av erika - 11 mars 2011 14:24

  

Kort skoldag,sedan for man till stan med dessi,där det kryllade av milipojkar som samlade in pengar(till krigsveteranerna antar jag) haha ojgud dedär uniformerna är så snygga,tror vi dreglade lite sådär offentligt.

Dessi & Erri köpte töjningar till örat,kilade in till amarillos wc och testade trycka in dem.

Påväg ner kom en riktig gentlemann och öppnade dörrarna åt oss,

haha vad gulligt!

I den andra butiken kunde mannen i kassan inte tala svenska,han skröt med att han kunde 9 språk,då vi betalade svarade han på kinesiska??

Haha,hade riktig lust att säga  att jag också minsann kunde kinesiska...

typ "tjing tjong köttbuljong"

Hann också träffa johnny,heidi och mitu på café innan jag drog hem :)

Nu möglar man här i väntan på att klockan skall närma sig 6,alltså: träningar!


Dagens fynd:

Nya favvodojjorna? Läder ofc!

Fullkomligen ÄLSKAR min nya ring,den är bara SÅ mig,varg,ika,get it?

  

Happy friday,happy ika!


Av erika - 10 mars 2011 18:38

Blir helt klart awsome dag imorn, lektion från 8-10 typ,pizza till mat och sen drar man till stan med Dessi och Erri en sväng,senare är det väl träning som gäller...älskar fredagsträningarna!


Håller tummarna för att helgen skall bli som vi tänkt oss,excited :)

  

Förr i tiden var man ju känd för sin pojkfrilla...


Pass out - Tinie Tempah

Ovido - Quiz & Flashcards