A place for my head

Alla inlägg under mars 2011

Av erika - 9 mars 2011 23:22

Rekommenderar varmt filmen "Life as we know it",man sitter  både och skrattar och lipar,råkade snyfta till där ett tag jag också..


Förutom att ha kollat film har man lyckats besöka duschen rekordsnabbt och spilla ut mjölkglas på golvet,go me...läggdags för mej,sängen ropar desperat mitt namn,gonatt!

  

Av erika - 9 mars 2011 17:52

Jouni sovde över igår,sov länge imorse och fick smått panik men hann passligt tills timmen började. Typiskt mej,jag är alltid så trögstartad på morgonen..

Sandra var snäll och följde mig till ABC en sväng,trots den iskalla blåsten,

så nu har man handlat och  ätit pizza för fler,inga läxor i sikte så tja blir väl bara att chilla på internatet då ikväll...

  

Usher - Yeah 3x

Av erika - 8 mars 2011 18:34

Finskaprove stritta rakt uppåt skogs idag,blä nå va kan man?

På konst och kultur var det askul och smått pinsamt då vi gruppvis gjort en målning. De andra gruppernas var fina men våran...HAHA såg ut som en grupp dagisbarn gjort den,oseriös som fan :D

(och då syftar jag på då emilia-monstret spyr på draken,den skällande apan m.m)

Lärarens min då hon såg den var som "men vafan är det här då?"

Resten av kombitimmarna satt jag & dessi o. läste snusk i cosmos senaste blaska haha,nu är man bara hemma och chillar.

Chista råkade smätta sin fastlagsbulle i golvet så det bara yrde grädde i köket,oinää...

Sen tyckte han tydligen att skrämma livet ur mig var en superbra idé...

skulle just slänga in lite tvätt då jag plötsligt såg en stor,svart spindel vid mina fötter,följderna blev; jag ropade till,sparkade iväg den skiten och garvade då jag insåg den var av gummi!

Nu ska man plugga lite läkemedels och sen kommer johnny hit och sover över :)


On the floor - pitbull ft. jennifer lopez

Av erika - 7 mars 2011 18:32

Tillbaka i skolan igen då,trött för fler och fick dessutom reda på att vi har finska prov imorn,damn!

Skall jag tillbringa hela kvällen åt att sitta å plugga? Svaret är nej,måste agera barnvakt strax och sen bär det av på träning...

Nu och äta innan jag börjar tugga på tapeterna.


Ritade HURTS idag:

 Skulle gärna kunna vara vid internatet nu och ha lite kul istället,Lotti hade tydligen lyckats få igång brandalarmet den token! :D

Av erika - 6 mars 2011 17:22

Dissade fransmanni och käkade på Amarillo igår med moster och Kenneth samt johnny.Tillbringade kvällen med heidi ft.mitu

Sovde över hos J och kom just hem...nu bär det av till grönvik på kalas.

Imorgon skola,både positivt och negativt.


Dagens hiss:


Av erika - 5 mars 2011 12:49

Igår efter träningen drog man till Jennys,hade CSI-marathon ända tills kl.3 på natten,sen garvade vi åt allt tills vi slocknade. Härlig kväll alltså haha :D

Nu skall jag rusa vidare,jag och johnny blev bjudna av moster och hennes man till Fransmanni,dom bjuder på käket,awsome!

Får se sen hur resten av kvällen blir,skulle vilja göra nåt kul med jouni,heidi å mitu,men få se :/

Men ni andra,trevlig lördagskväll :D

  

Av erika - 4 mars 2011 13:37

Igår var det fika i stan med heidi,hade pinsamt kul på Waynes,

träffade också victoria och paulina för första gången,verkar vara schyssta tjejer dedär :)

Gårdagen spenderade man med söta johnny,kollade Beck och bara myste.

Idag ser man framemot träning,inte hunnit träna denna vecka då jag varit i sverige:)


3 härliga saker:

  

1. Min nya stickade mössa med äkta päls,made by fammo!

2. Spetslinnet från H&M som jag köpte igår

3. Nya hårsprayen som jag rekommenderar; got2b- 2 sexy

Av erika - 3 mars 2011 17:07

Har gått och blivit blond,vad tycks? :D

Själv älskar jag det,tack till söta Heidi som fixade färgningen!

...Och nu kom Johnny hit,haha ska bli kul att få se hans min!

Ovido - Quiz & Flashcards