A place for my head

Alla inlägg under juni 2011

Av erika - 8 juni 2011 22:58

Jag och jenny kom lite tidigt till våran träning

(skulle träna vårt lag,minicupparna) så vi klädde av oss till bikini och solade en stund på fotisplanen..

Då hör man nån säga: Mamma titta,där ligger våra tränare!

HAHA ops.

Bara att stiga upp och dra igång träningarna då alltså :D

Förra sommaren,kings of schteeek,klar sak.



Av erika - 7 juni 2011 21:11

Efter en tung arbetsdag drog man till stan med Jem och softade för fler :)

Nu och sova,klockan ringer 05.15,fuck morgonskift alltsååå..är sjukt trött,tur man är ledig på torsdag.

 

Dagens bästa fynd,NIRVANA tishan,gotta löööööve it!


Av erika - 6 juni 2011 22:45

Min andra hälft Heidi åker till Italien imorgon,miss u already..


Av erika - 6 juni 2011 13:56

För första gången i mitt liv har jag fått se ett lik. På min jobbplats.

Stämningen på matpausen var inte den bästa kan man väl säga..

But I guess that's life!

Av erika - 5 juni 2011 22:00

Vi inledde studsmatt-säsongen sådär officiellt idag,barnsligt tycker ni,skitkul tycker vi!

Sen drog man in till smeba,där jag och Fny fick nåt s.k anfall och cyklade in till stan på jakt efter glass..ni läste rätt,CYKLADE!

Köpte en hel jäkla hamburgarmåltid och glass och drog till stranden och chillade.

Ika da klant råka mat måsarna,som blev helgalna,och stackars Fny har ju värsta fobin för måsar..

Bidbomb,enjoy:


  

Av erika - 5 juni 2011 14:37

Tillbringade tiden utomhus idag i hopp om att få lite färg,men nej,här krävs nog hårt jobb för en blekfis som jag.

Nu drog jag över till grannarna på kaffe,tjo!

Visst är jag och Christian söta? 

Av erika - 4 juni 2011 23:14

Idag fick man besök av Heidi,P.S tack för hängselshortsen babehh!

Medan ni miste hjärnceller vid hoviska chillade jag med Jeppe hela kvällen :)

Hoppas ni också hade en bra kväll allihopa!

     

Av erika - 3 juni 2011 20:25

Svor några gånger då klockan ringde 6,bet ihop och körde till HVC för inlärning i arbetet. Gick förvånansvärt bra endå,med tanke på att jag aldrig varit där förr eller gjort äldreomsorgspraktiken.

Förstås,fanns ju endel saker man aldrig gjort eller sett förr,men jag är sjukt nyfiken på att lära mig,och personalen var verkligen bra!

Skrattade lite inombords då de misstagit mej för att vara en halvutbildad sjuksköterska..haha.

Efter att ha switchat från jobbkläderna drog man till stan med Heidi där det snackades endel och brändes pengar hehhe.

Dagens shopping,Obs! Den snygga läderjackan fick jag av Anne,tackar :)

Ovido - Quiz & Flashcards