A place for my head

Alla inlägg under juni 2011

Av erika - 22 juni 2011 11:51

Känner sej precis som Bruno Mars i The lazy song idag.

Tror jag ska smätta på TV med en skål nudlar och chilla,

för Eki och Chista är inte så mycket till sällskap då de sitter och nördar sina spel.

Senare bär det av till Heidi en sväng (som man inte sett på evigheter!) innan man drar och tränar småflickorna med Jenny :)

Av erika - 21 juni 2011 20:58

Igår var man i stan med Jenny,fixade en massa käk och cupcakes,garvade så tårarna sprutade,rullade sig sen till match,ett under jag orkade spela.


Imorse stod man och räfsade då Jeppin kom på besök,tvingade honom till lite slavarbete,haha.Sen körde vi och hämtade en massa gött och checkade film,rolig dag me andra ord :)


haha ååh testa dethär:

en.akinator.com

Du skall tänka på en viss karaktär tex en känd person osv,helt sjukt då dendär gubben gissar rätt hela tiden!?

Åhh,han gissade iaf fel EN gång,jag tänkte på dynamit-harry..han gissade på "your soul"

Eller hm,hade han kanske rätt endå?

HAHA jaaa gott folk,

från och med nu kan ni kalla mej för dynamit-harry!

 

Ser ni,ser ni? Där står jag,längst till vänster!!


Ursäkta min natthumor,gonatt.

Av erika - 20 juni 2011 10:36

Skit väder därute,so what? orka sitta hemma och mögla,nu drog jag och Jenny till stan!







Av erika - 19 juni 2011 13:07

Gosh,jag älskar sverige,typ!

Själva språket,människorna,bilarna,killarna,käket ja nästan ALLT i princip! Skönt att vara hemma förstås men får nog göra som ena svensken sa;

emigrera till sverige!

Orka förklara allt vi gjort,en bildbomb får förklara hehhe.

Hittade min drömbil..

Blev uppkäkad av en haj..

 

..samt en stingrocka,härligt eller hur?

Träffade Herr Nilsson..(som bet mig,den bitchen)  

..snackade med Kling ft. Klang,härliga snubbar detdär!

STEKT!
Tengils soldat aka bf tyckte att vi finnar är uppfinningsrika,farsan replikerade med att jaa vi är bra på ishockey också bwaahaha.

Titta vad jag hittade mellan sängarna?

..vår härliga terass! Stugan var inte dum den heller!

..vackrare utsikt får man ju leta efter..

..fyndade en massa,hupparin är från killsidan HAHA,den blonda stekaren kollade snett på mig då jag provade samma plagg som honom...


Nu åter back to reality,drar till MTV på match,ciao!

Av erika - 14 juni 2011 14:01

Nu blir det att packa,för inatt gäller det!

Då drar jag och hela familjen till Sverige aka Stekarnas paradis!

Mina nya kompisar?

Av erika - 13 juni 2011 21:59

Vad har ni sysslat med idag då?
Själv har man varit i Malax hela dagen...

ja,ni får själva klura ut varför jag varit där ;)

 

Av erika - 12 juni 2011 23:09

Matchen mot Sporting blev oavgjord,jag fick äntligen städat ekopunkterna och kom nyss hem efter att ha spelat pingis i smeba med ca.20 pers,najsnajs.

Det var allt för denhär dagen,gonatt!

 

Av erika - 12 juni 2011 18:27

Inte hunnit blogga,haft så mycket på gång,men tänkte slänga in ett par bilder som får förklara en liten del av vad jag gjort de senaste dagarna :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards