A place for my head

Alla inlägg under juni 2011

Av erika - 2 juni 2011 20:23

Haha jaa såhär började matchen se ut för min del...

Hoppas dock foten är bättre imorgon då man skall till HVC och jobba :)

Av erika - 2 juni 2011 13:39

Vaknade knappt en halvtimme före samlingen,shit!

Turligtvis hann jag dit och blev tilldelad jobb som funktionär,eller tja,

skrev upp alla löpares nummror när de växlade,haha chill.

Nu skall jag käka för kung och fosterland så jag orkar på matchen ikväll!

Den orange blusen fick jag som försenad födelsedagspresent idag av Jenny,tack! :)

Av erika - 1 juni 2011 16:35

Söt liten sak man hittade på foten idag..


Passade på att städa då det endå var sånt skitväder.

En rädd Christian smygde in i mitt rum för sällskap,den stackaren vill ju aldrig vara ensam när det åskar. (haha,det vill ju inte jag heller)

P.g.a skitvädret blev träningen inhiberad,så nu tänkte jag smätta på

Never Let Me Go och ladda inför imorgon,då man skall hjälpa till vid korsholms stafetten och sen match som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards