A place for my head

Alla inlägg under juli 2011

Av erika - 23 juli 2011 16:59

Tydligen ska pärona på dans ikväll,ibland tycker jag mam e faktiskt ganska söt,speciellt då hon stoppar upp håret med tejprullar eller vad det nu är..då börjar hon likna Madonna.


Mam: amen liknar ju int,sku måst si lika sur ut som madonna på ande bildin!

Haha,fjant.

Av erika - 23 juli 2011 15:21

Orolig jobbdag,alla patienter var så skärrade och kollade nyheterna om och om igen. Ingen har väl undgått terrordåden i Oslo? Helt sjukt vad det finns för folk därute som gör sånt här.


Whoot,lika plötsligt som åskskuren kom så försvann den?

Erik: ei vittu va rändom väder?

 

För nån minut sen? Nu skiner solen,wtf?

Nu städa rummet,mitt rum ser ut som..tja,Oslo.

Av erika - 22 juli 2011 22:22

  Jäkla jobb.

Av erika - 21 juli 2011 23:07

Vann 4-1 mot Jalas,härligt! Kändes jäkla konstigt att spela mittfält istället för back,kände mej bara i vägen och jaaa...men jag lagade ett mål,och NEJ inte ett självmål! F*CK NICE!

kastar in några bilder och sen kryper jag till sängs,imorgon jobb igen,suck.

 






Av erika - 21 juli 2011 13:22

Känner mej lite som dendär Chris idag,höhö.

Sovit bort halva dagen och i princip gjort INGENTING.

Nu skall jag  glädja er med att jag inte kommer sitta inne hela dagen,snart bär det av till Jalasjärvi på match,wish me luck för jag har nada kondis typ (:

Av erika - 20 juli 2011 19:27

Var så jäkla slut efter jobbet,slocknade en stund då man kom hem,då man vaknar upptäcker man att familen käkat upp all mat,what to do? For och träna laget en sväng,sen kom Heidi som en räddare i nöden och körde oss till McDon.

Nu sitter man hos henne och chillar,snart ska man hem och hon skall ut på nå firas!

Jag har tagit över hennes dator,muhahaha..

Av erika - 19 juli 2011 18:52

 

...till världens galnaste,envisaste,fjantigaste,coolaste och bästa fajjan i hela världen som fyller 41 idag,eller var det 14?

Nu sitter gästerna på terassen,ska sticka dit och attackera nån tårta  nu tror jag,ciao!

Av erika - 18 juli 2011 22:03

Idag har man jobbat,spelat fotboll,

(märks att man inte spelat på 2 veckor),cyklat till grönvik och simmat.

Nu är jag HELT fysiskt slut,skall stiga upp 6 imorn så gonatt!


Ovido - Quiz & Flashcards