A place for my head

Alla inlägg under juli 2011

Av erika - 18 juli 2011 15:33

Min gårdag var super! Drog till Replot med Jenna,Jemma och Tobias.

Grillade,snackade och bara myste :)

Tack fina ni för en härlig kväll!

Av erika - 17 juli 2011 13:11

Blev sur då vakterna konfiskerade all min dricka...

Jenna: IKA SPRIIIIIIIIIIIIING!!

Vakten: jag tror inte det lönar sig..

Jenna: hihi jagvet...

Haha kvällens bild,Jenna leker man,Tobias kvinna(observera handväskan)

Jag då? jag fick vara hund tydligen...

Lumme och jag är karogast i stan!

Coola gänget.

Sen blev det feest hos mange,nånej hemmafest hos rändom!

Shots,shots,shots everybody!!

Såhär ser äkta jungsundbor ut,gott folk!

Kvällens shöönaste brud! Fedt najs.

Nåns bil fick agera kamerastativ,helt ok jå.

Av erika - 17 juli 2011 12:28

Ursäkta mig men JÄVLAR vilken helg!! Skit väder men who cares,vi körde på endå! Smättar upp en bildbomb som får förklara helgen!

Anlände  till VR i bakluckan på en volvo S40..inte bekvämt,cellskräck någon?

Kvällens gulligaste par!

Hejhej rändom kaveris? 

Galnaste gänget den kvällen,lätt!

Tavannut vanha työkaveri Jere,siisti!

Genomblöta tjejer! Paraplyet var inte till någon hjälp den kvällen..

Becka dansar i snöyran? Nej,det spöregnade ju haha :D

Patte tyckt att kasta cyklar va helt normalt,haha!


Min kamera blev fuktskadad den kvällen,dog lite.  

Av erika - 14 juli 2011 23:12

Vad jag gjort idag? Jobbat,kommit hem och slocknat på soffan,snacka om att köra sig slut. Sket ner mej då jag upptäckte att Fest hos mange äntligen kommit upp på spotify :D

Som ni ser har man handlat så man klarar sig det närmsta dygnet.

(Kan tilläggas att man redan käkat hälften)

Av erika - 13 juli 2011 23:17

Jag är helt slut,känns som om jag blivigt överkörd av en långtradare,typ.

Nu i dushen och sen försöka få några timmars sömn inför jobbet imorn,börjar känna mej som zombie.Stiga upp,jobba,lägga sig,stiga upp,jobba....

Jäklar vilken dag!! 


Sjukt fin låt!

Av erika - 12 juli 2011 17:06

Det andra jobbet är helt OK,man börjar kunna dethär med vårdarbete nu,praktiken i höst kommer bli lätt som en plätt!

Var ute en sväng efter jobbet,plötsligt utbrister dessi något,vänder mej om och ser en kar som gräver sej i r*ven,inte nog med det,

man ser hans..STRINGS?!wtf.

Dessi: "Han gjord såde me flit fö att vi sku si hans strings..."

Blä.

Imorn upp klockan 6 igen,WIHOO!

Gammal bild på oss men,that's my bitch (;



Av erika - 11 juli 2011 22:56

Ledig dag från jobbet,urhärligt! Spenderade hela dagen med Jenna,Fny och Kaisa. Chillas på stranden,käka sig spyfärdig på Pancho Villa,spela volleyboll utan tja,boll och fjantat oss till max.

Dessutom var man in en sväng via Heidi påvägen hem :)

Imorn stiga upp kl.6 och dra till andra jobbet,åh jobb e så...jobbigt.

Vi som försöker stå på händerna men alltid misslyckas?

"HABAAAAAAAAA!"

Glömde visst bort det ena fingret,haha lol.


Jenna lekte livräddare men räddade ingen dock..gubben som stod bakom oss tyckte väl vi var sjuka eller nåt.

Vi njuter verkligen av glassen,syns det? (;

Av erika - 10 juli 2011 20:30


Är jäkla stolt över mig själv,vi var bara bara en och en halv person på de två avdelningarna,tja jag var den halvan som fick springa upp och ner hela tiden och hjälpa till,jobbigt!

En på avdelningen fick bli hämtad av ambulans...vilken dag!

Imorn ledig,gött för jag skall bara chilla,dra till stranden kanske och steeka?


Oj btw,smättar opp en par bilder från Livs konfirmation idag :)

Söta ponkar!

Syskonen Peth-lika som bär :D

Korv-Göran sitter i bakgrunden och spelar elgitarr,yeah!



Maten var awsome,eller hur Liv?

Ovido - Quiz & Flashcards