A place for my head

Alla inlägg under juli 2011

Av erika - 9 juli 2011 22:58

Tja,var skall man börja? Jag är helt roddig i skallen just nu av olika skäl haha.

Har haft en jättehärlig helg i malax,var med jeppe på kalas med över 100bjudna gäster... haha bardisken som var gjord av höbalar,det stod "baldisk" liite skit ä.

Och killarna som svepte snaps bara sådär,själv satt man bara och grinade,ysh smakade skit :D Men bålen var ganska mums!


Vilken helg! Nu försöka sova (läs FÖRSÖKA)om man skall orka upp och fira konfirmanderna plus kvällskiftet igen sen,suck.

Hade inte med kameran,vilket är synd.

Nöj er med en pinfärsk bild på mej i alla fall!




Av erika - 7 juli 2011 23:22

..att jag halvt lovat att slänga upp en bild på de nya shortsen!

Såhär ser de ut: (FÖR JAG VET ATT VISSA BRYR SIG)

 

WTF bilden blev visst liiiiiiite större än jag väntat mig haha..bra så.

Ifall ni nu skulle ha jäkla dålig syn så att säga.

(Lite brun har jag till och med blivigt,hallelujah! :D)

Av erika - 7 juli 2011 22:22

Min kusin kan dethär med att sjunga,aw du är bara för söt Liv! <3

Av erika - 7 juli 2011 21:58

Råkade komma en timme för tidigt till jobb,vilket gladde personalen och jag fick börja jobba direkt,yess...nå,mera klirr i kassan blir det ju så!

Haha har hittat en ny dold talang slash passion: MEDICIN! Eller ja,skitkul att krossa och tillreda åt patienterna,don't ask why!

LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne showers <--SÅ JÄKLA BRA!

Av erika - 7 juli 2011 00:50

 

Av erika - 6 juli 2011 21:22


Me like nya jobbet liksom! Inte lika krävande som bädden,och personalen här är snälla,de jag jobbat med idag är verkligen jätteschyssta!

Imorgon skulle man vara ledig,men fick tydligen hoppa in och ta någon annans kvällskift,yeaaa..va gör man nu int för pengar? (;

Av erika - 5 juli 2011 22:57

Idag har man varit i malax hela kvällen,härligt (;

Imorn är det nya jobbet som kallar,är en aningen nervös,wish me luck!


Av erika - 4 juli 2011 23:28

Idag har man umgåtts med en singsbybo hela dan,dvs Jem!

Vi har yrat och på i stan halva dagen,käkat oss feta,skrikit oss hesa till skräckfilmer och myst med alla doggisar,här kommer lite bilder:

(De urhärliga shortsen jag köpte slänger jag upp en bild på lite senare!)

Här i Singsby får man inga pussar på munnen-man får dem på näsan!

Checkade Saw 7,blev galet upprörd då Chester dog i filmen!

(sångaren i LinkinPark ya know)

MEN då vi satt och skrek till The Unborn hände nåt förfääärligt! Cam Gigandet dog,och då fan blev det nog liv i huset!!


Jemma och jag är glada att snyggingen inte dog påriktigt dock...

 

Ovido - Quiz & Flashcards