A place for my head

Alla inlägg under september 2011

Av erika - 3 september 2011 22:32

Jobbade halva dan(asjobbigt) och andra halvan tillbringade man med Heidi.

Sen drog man ut och spontan cruisa med Natsko till abc på kvällsmål och sen in till stan:)

Nu och sova för *tadaaaa* jag har jobb imorgon (förstås!)

Heidi&Co ha så kul ikväll på Fone !

(Längtar ihjäl mej tills jag fyller 18 ska ni veta,då jävlar...)

Av erika - 3 september 2011 13:05

Varför ska vi döma andra utan att känna personen i fråga,jamenar,

vem har nu inte dömt någon efter rykten,varefter man upptäckt att personen egentligen är helt annorlunda än vad andra påpekat?

Tycker egentligen att detta är asdumt och att man skall skaffa sin egna uppfattning om någon innan man häver ur sig något.

Nån som håller med mig?

 


Av erika - 2 september 2011 19:37

Denhär dagen har varit helt fucked up,Heidi och jag har nog alldrig haft så mkt otur som idag! Måste göra upp en hel lista över allt klanteri idag:

-köpte hårfärg och skulle slinga mitt hår...failade och mitt hår blev halvt blont,halvt brunt.

-drog till butiken för att köpa brun färg och färga om..

-...står vid kassan och Heidi inser hon inte har kortet med sig..

-..kör hem efter det och köper färgen..

-..färgar håret,det började se precis som förr innan vi färgade det,suck.

Plus en massa andra saker som bara vi lyckas med,listan kan göras lång!

Som en sa idag,PASKA PERJANTAI.


Nu ner och käka kvällsmål innan man bäddar ner sig inför en hel säsong Vampire Diaries.

Jobb imorgon,save me somebody?


Här får ni en damplåt som förklarar mitt humör idag!

Av erika - 1 september 2011 19:30

Tänk att en person kan ruinera hela ens jävla dag utan att ens säga ett ord?

Fuck this shit, I'm going home!

Ovido - Quiz & Flashcards