A place for my head

Alla inlägg under september 2011

Av erika - 7 september 2011 22:34

Ahh,ni kan inte fatta hur sjukt mycket nostalgi jag får av Pendulum!

Med denna låt i mina öron säger jag gonatt!


Av erika - 7 september 2011 19:30

1. Du youtubar The vampire Diaries och råkar komma över ett klipp där du upptäcker att Damon kommer att dö. Du börjar lipa. Som fan.

 

Av erika - 7 september 2011 18:29

Idag hade minicupparna avslutning,spelade match mot föräldrarna och vann 4-3,är stolt över mitt lag!

Fick denna urhärliga coach paita med ett kort där det stod: "1000 tack för den gångna fotissäsongen!"

Tusen tack allihopa,ser fram emot att börja träna det äldre laget i januari :)


Av erika - 6 september 2011 19:56

Härligt då man vaknade 8 och insåg att lektionen börjar 8.15,gissa vem som fick eld i baken typ?

Efter skolan blev det match,och tja nu skall man tydligen på fotiscup hela helgen,vilket betyder att jag inte helst kan jobba...suck,denhär veckan blev plötsligt SÅ fullsmockad.

Man måste ju bara älska Placebos låt Running up that Hill som är med i

The Vampire Diaries!



Av erika - 5 september 2011 23:16

Vilken händelserik kväll!

Efter skolan kom golle hit,joinade grannarna på KKK dvs kladdkakskalas (hahaha) varefter vi gick till abc,sen spelade man volleyboll utanför internatet,hoppade i containrar och dansade på höbalar,klättrade i träd,blev jagad av en bil (trodde vi)

tja,inge speciellt då alltså,vardagsmat för oss,typ.

Vah,tror ni mig inte? Här kommer bildbevis!

Farligt att spela volleyboll,fick en i skallen då jag skulle fota,dagens ungdomar..



Bra bild om inte Lottis tumme skulle käkat upp halva kameralinsen..

Ja,vi diggar dethär med strypgrepp..eller heter det att kramas? Minns inte.

Tummen upp för Matildas snygga skor!

Alltså,vaddå gatubarn? Det gäller ju förfan att överleva,
jag hittade faktiskt en ätbar elkabel,slå det era stassfrassar!

Här bondar vi fö fullt,traktorn ha vi parkera bakom höbalen,jå.

Här får ni en bild på mej som klätterapa,för jag vågar inte visa hur jag såg ut som vrålapa,vill ju inte skrämma iväg mina läsare...


Hejsan alla cp barn,röka gräs varje da!

Min telefon var på rymmen ett tag,tack till er alla som hjälpte mej att leta halva natten...känslan du får då du hittar din skruttiga telefon och blir skitglad!


Ursäkta mitt barnsliga inlägg men min natthumor börjar ta överhand,gonatt!




Av erika - 5 september 2011 07:41

Gissa vem som jobbat hela helgen och är helt slut? JAG!

Härligt då man fick stiga upp 6 för att få någon skjuss till internatet...då vi börjar 11.45 idag ! Känns helt fantastiskt! Verkligen...


Nä hörni,nu ska jag ta en powernap,cya in school!

 

Av erika - 3 september 2011 23:26

Känslan då du försöker somna men syrran i rummet bredvid börjar spy.

HOW NICE?

Stackaren står i dushen nu..hoppas det inte handlar om spysjuka,

för det vill jag absolut inte ha,fy fasen! :(

Ovido - Quiz & Flashcards