A place for my head

Alla inlägg under september 2011

Av erika - 12 september 2011 15:54

Skitdag...inte undra på,det är ju en måndag,vad ska man förvänta sig?

Min kväll ser dock ljus ut,ska tillbringa den med min andra hälft heidi :)

Ha en skön kväll allihopa!

 

Av erika - 11 september 2011 22:01

Ellen: Velle kan du gå efter lite salt åt mig?

*Velle kommer tillbaks och ställer ett glas SAFT på bordet*

*pinsam tystnad.....HAHAHAHHAHA! SALT Å INT SAFT VELLE!*

Bra gjort där :D

Av erika - 11 september 2011 20:51

Haft en superrolig helg med brudarna på SyysSemi cupen,både sprungit och skrattat mig till en sixpack tror jag...vi var nog fan värda dendär bronsmedaljen!

Bered er på en fet bildbomb:


Igårkväll var man in till seinäjoki city och skämde ut oss totalt men vem fan bryr sig? Inte vi i alla fall! Det är ju helt normalt att stå och asgarva mitt på vägen,prutta på främlingar och köpa ett halvt kilo godis var,eller hur?

Judith såg en bossig bil...jag däremot såg en bossig röv.

Ellen föder ehm...en apelsin? Helt okej.

De e också okej att trampa runt i blomrabatter! Tyckt Judith iaf.

..vi tyckt Ellen sku borda pumpas lite..

Chillarin!

Dide coola grabban tide på takapenkki...

Tack ALLIHOPA för en underbar helg,har inte haft så kul på länge! :D
(de två sista bilderna är Simones!) 



Nu skriker hela min kropp efter att få vila,det känns som om jag skulle blivit påkörd av ett tåg eller så..ja ni fattar vinken,gonatt!


Av erika - 9 september 2011 21:10

Packar för kung och fosterland och är stressad så det räcker till varenda person i japan!Imorgon bär det av på syyssemi cupen,bussen plockar upp en halv6...på morgonen.

Wish me luck!

 

Av erika - 9 september 2011 17:19

Efter skolan drog man till stan ft. Lotti/Dessi,nu är man ett par piercingar och ett par skor rikare.

Ja,piercingar i öronen då,snart blir det väl spiral och sedan tunnel som gäller,hell yea!

Visst,jag har stora fötter och det kan hända att jag ser ut som en clown i dehär skorna men fuck that, jag bara älskar dem!


Ahh,dagens:

Går mitt på torget,ser en alkis ligga där,en bit från honom står en och...pinkar?! 

Snacka om livskontroll..

Av erika - 8 september 2011 19:14

Chill skoldag om jag får säga det själv,på gympan var det tenniscenter som gällde.

Efteråt var det möte (eller palaver,om man nu skall va fisförnäm) vid BKVallen angånde Syyssemi cupen i helgen,tror det kommer bli kul!

Imorn drar man till stan efter skolan,

funderade på att köpa hem något i stil med dessa:

 

Ovido - Quiz & Flashcards