A place for my head

Alla inlägg under oktober 2011

Av erika - 9 oktober 2011 21:16

Vad vill du se mera av i min blogg?

  • musik
  • random stuff
  • tankar och funderingar
  • mode/dagens outfit
  • vardag
  • foton

View Results
Acepolls

More polls: Best cougar dating

Av erika - 9 oktober 2011 20:38



I wanna sing,I wanna shout

I wanna scream till the words dry out

So put it in all of the papers,I'm not afraid

They can read all about it,read all about it,oh.

Av erika - 9 oktober 2011 20:13

Igår var man på Jägarna 2 med Jeppe och Timppa,jäkla bra film!

Idag skulle man ut på länk med jeppe,slutade att vi var ute och gick för mitt knä började jävlas igen,suck. Annars har man haft en riktigt skön helg,och imorgon börjar man först 1 så inga sura miner här inte! :)

Nu smätta på Twilight New Moon bara för att jag inte sett den på gud vet hur länge!

Hare gött allihopa :)

Okej,VD är ju förstås hundra gånger bättre men...


Av erika - 8 oktober 2011 16:42

Nu blir det att packa,snart bär det av på bio med Jeppe och Timppa,efteråt är det malax som gäller! Trevlig helg allihopa :)


Av erika - 8 oktober 2011 16:01

Vad tycks?

 

Av erika - 8 oktober 2011 15:44

Här kommer lite bilder från då Liv och jag fotade idag:

       

Damn,håll med om att Liv liknar September/Robyn/Elin Blom med hennes nya frilla,assnyggt säger jag bara!

Puss på dej kusin! <3

Av erika - 7 oktober 2011 21:00

Jävlar vilken vecka,är helt slutkörd. Jag är inte dendär känsligaste personen,men idag blev det bara för mycket,tänkte nästan spy vid ett tillfälle,

så tja,ni kan gissa vilken jobbig dag jag haft.

Nu smätta på nån film och bara chilla,

för det är jag nog värd efter denhär veckan!

Hejhej nördglasögon och telefonkvalité!

Ovido - Quiz & Flashcards