A place for my head

Alla inlägg under oktober 2011

Av erika - 6 oktober 2011 17:14

Sjuk hals för fler och var så trött att jag tänkte somna på jobbet. Vaknade just efter en ofrivillig powernap och borde nu ta tag i en inlämningsuppgift jag inte fattar något av...innan jag somnar igen. Lyckligtvis har man kvällskift imorn vilket betyder sovmorgon för min del,feeest.

Som sagt,fest. Elä så int.

Av erika - 5 oktober 2011 22:42

Efter praktikdagen knallade man iväg till bibban och lånade ett par kriminaldeckare,vartefter man skyndade sig till högstadiet och satte sig på bussen hem (hatar att åka skolbuss,finns det något tråkigare?!)

Ikväll kollade man filmen Friends with benefits med Heidi,sen catchade vi upp med Paulina på abc och snackade hela kvällen,skönt.



Av erika - 4 oktober 2011 22:51

Grattis till faffin som fyller 71 idag och grattis till kusin Dani som fyller 11!

Detta firades med middag i smedsby hela kvällen:

Nu natten,ciao!


Av erika - 4 oktober 2011 22:02

Av erika - 3 oktober 2011 22:44

Haft en helt okej jobbdag,men är helt slut,och mera slut kommer jag att bli...ska stiga upp halv6 imorn,oh I'm screwed!

 

Av erika - 2 oktober 2011 22:42

Var ute en sväng till abc med Heidi,satt och snackade en stund med Jeanette och Tobias,nuu säger jag gonatt med denna låt:

Ovido - Quiz & Flashcards