A place for my head

Alla inlägg under oktober 2011

Av erika - 23 oktober 2011 20:34

Så jäkla bra,har haft den i skallen en bra tid nu!

Av erika - 23 oktober 2011 13:59

Japp,they do. Why? Jo därför att :


1. Liv for just. (ni vet hon som skapade det förra finfina inlägget)

2. Chipset är slut. (orsak:Liv)

3. Jag är så igensnorad att det slagit lock på vänstra örat.

(om ni vill mej nåt,tala till mig på vänstra örat tack)

4. Vi skall till skolan imorn och skriva yrkesprovet. Nervös? Neeeeejdå inte aalls.

5. Jag fruktar att vi inte har nå mat i kylskåpet.


Okej,detdär sista stämde ju inte,höhö nu ska ja ner och våldta det.

Nån annan som älskar mat?

Old pic men såhär käkar vi på internatet:

fatta tag i en kompis och tryck ner fejset i maten,här är det jag som haft äran att få fejset nersölat av nudlar av Tori,hahahahaha!  

Av erika - 22 oktober 2011 21:53

Morjens alla mina söta små vänner, er allra bästa Liv, nu ska ja berätt om dagens traumatiska upplevelser. För det fösta, om ni har svaret på dessa obesvarade frågor, vänligen meddela mig via min mail: livinonadåårhusföfleir@hotmail.com

di berömda frågona: 

1. kan he väx flugsvamp i röven?

2. finns he nån som kan vissla me röven? isf, call me!

3.hur sir smurfar när di håller på ti kvävas? blir di blå i ansikte ? höhöhöhöhhö

4. ( kom int på nån frågo, men he e snyggare me 4!) 


dagens raggningsreplikstips: 

vet du var wessan e? ja måst lägg ett timmerlass!

(från filmin the house bunny) 

Nu ska ja ladd opp nå fiiinfina bilder (ika kmr död mej ehe)

Ika blockerar vägen för bilisterna...

..Konsekvenserna: Ika blev helt cp då on blev överkörd,hallå de fattas ett öga?!?

...Sen fick hon nå fel och börja kast cyklar runt sig. E tydligen så di gör i jungsund,sick. End of the story. Nu ska vi kolla Nightmare on elmstreet,sweet dreams eeehehehhe.


Av erika - 22 oktober 2011 14:00

   

Huppari från Italien (heidis)-svarta jeans från H&M-nya skor från Top Sport.


Endel av er ville ha mera dagens outfit och mode i bloggen,så vassego!

(nästa gång tar jag gummistövlarna och farsans arbetshalare,hell yea.)


Av erika - 22 oktober 2011 13:23

Jepp,det är jag! Datorn är fixad så nu är man back on track igen :D

Igår var man i Malax,kom just hem efter att ha sprungit runt på stan med Heidi,snart kommer kusin över,hur jävla bra?!

Schmeeellll yaaa laaaterrr!

 


Av erika - 20 oktober 2011 12:44

Idag har jag fört datorn på service (yes!) och hämtat moppen från reparation,halvvägs hem stannar skiten,fixad huh?!

Känns lite lustigt att varenda gång jag skriver ett blogginlägg är jag på nån annans dator,nu har jag tagit över Mikkis. Heidi och jag lagar mat i hans lägenhet,själv verkar han vara på andra sidan jorden aka Barcelona.

Vem vet vad vi gör sen,inga planer än men vi tar det som det kommer,bäst så :)

Fest-hos-Jimmy-musik!

Ovido - Quiz & Flashcards