A place for my head

Alla inlägg under april 2011

Av erika - 19 april 2011 22:51

Blev en perfekt kväll då Heidi kom till GamlaVasa,snackade och var ute och fotade samt färgade hår :)

Tror jag skall hoppa i säng snart,är för trött för att orka vara mera social ikväll.


Haha the perfect match?  

Av erika - 19 april 2011 08:57

  

Haha snacka om brysk väckning imorse haha,jäkla trött idag.

Skriver nujust om min hemby på finska. Går jättebra,finns ju jättemycket att skriva om Jungsund som är heeelt bakom takana.

Nu skall man pallra iväg till A-huset och käka,kombi hela dagen lång,fyyyy....

Ja förresten,säger bara byebye till faderskapet som drar till Polen idag!

Så nu sitter man fast här på internatet ända tills torsdag,tjoho.



Haha besöksstatistiken var på 46 igår,duktigt hörni,fortsätt så!

Av erika - 18 april 2011 21:49

Jäkla upprörd över sannfinländarnas vinst i valet,dendär fetknoppen Timo Soini kan gå och dra sig någonstans...satt och diskuterade vilt här på internatet om hur hans död skulle gå till..cancer,fetma,brist på hjärnceller,jaadu!

Varför hatar de oss,de vet ju inget om oss finlandssvenskar!

Ursäkta mig,jag är ingen hejare på politik men irriterad blir man ju!


Annars chill dag,kombi och kolla film,sen var man snäll och for in till stan och firade fammo på Rosso,sen shoppade man lite kläder :)

Hann ut på promenad en sväng med Lotti,bara att klä på sig igen nu och gå ut för nu skall man till Abc med hande Lumme!

Japp,där har ni mina nyinköpta kläder...och en lotti!

 

Betedde mig som en 5åring igen då vi hittade årets första blommor (;

Våren är här,woho!








Av erika - 17 april 2011 17:00

UNDERBAR HELG! Såna här gånger inser man hur mycket man gillar fotboll!

Otur med skit placering,men annars bra spelat brudar!

Första matchen spelade vi mot ett Div1 lag,det blev lika,och sista matchen var bara för mycket...vi loosade på straffar,det var SÅ nära bronsmedalj!

Nå,man kanju inte få allt här i världen,men grymt kul har vi haft :)

Bildbomb från helgen!

Igår kväll lärde Jenny mig "Madcon-Glow" dansen,askul!



Jag som tyckte jag hade sjukt..

kolla in Jenny,hon bröt av nåt ben i lilltån,auch!


Hur skall man orka med skola imorgon? Jag är helt jäkla slut,gonatt.







Av erika - 16 april 2011 15:58

Spelat tre matcher idag,gud va härligt! Första vann vi 7-0,andra matchen blev 1-1 och sista matchen för idag vann vi 8-0! FEELIS,imorn siktar vi på final!

(kan vara att det blev fler mål,minns inte exakt ställningen menmen)

Nu i dushen,byta om och köra till Jenny,ska sova över och imorgon fortsätter matcherna,woo!


Vi lagade egen version på Markoolios Jag Orkar Inte Mer:

Jag orkar inte mer,vill inte vara kvar

jag längtar till min hemlagade mat

och gruset smakar skit,jag känner mej så klen

jag vill inte vara kvar på sportisturnén!


HAHA fast det stämmer ju inte,dethär äger!

Längesen sist jag var såhär glad,tumme upp för det !



Söt typ på besök!



Av erika - 15 april 2011 21:23

Säger bara tack till alla som stöttat mig idag,ni är guld värda!

Haft en ganska bra dag faktiskt,efter skolan for man hem och putsade av min älskade moppe och körde ut i byn. Senare bar det av och handla käk med Jenny,hade skitkul i butiken,fick endel konstiga blickar dock...

Resten av kvällen chillade vi framför teven och garvade åt Peter Settmans härliga skratt i Så Ska Det Låta :D

Nu och sova,för i morgon börjar FC-Sport Vårturneringen...feelis!

Justja,ni ville ha en bild på min frilla...varsågoda!  

Av erika - 15 april 2011 07:15

Händelserik kväll igår,allt totalt upp och ner. Tur man hade en vän nära till hands som stöttade en hela kvällen och natten,tack det betyder så mycket!


Det var kanske bäst såhär sist och slutligen.

Du betydde så otroligt mycket för mig,men det var ditt fel att det blev såhär,inte mitt. Det är verkligen din förlust denhär gången.


Det är över mellan mej och Johnny. The end. Vet inte vad jag skall säga,bara att det känns förjävligt just nu.Jag behöver allt stöd jag kan tänkas få,tur att man har världens underbaraste vänner.

Det kommer ta tid,men jag vet att jag kommer klara mig!


Som T sa igår: "Det du föddes utan kan du klara dej utan!"


 

Av erika - 14 april 2011 11:39

Tjeena,Dessi å ika här. Sitter å skriver instuderingsfrågor om behandlingen av hjärt-och kärlsjukdomar,medans man knarkar dubstep,chill.

Längtar tills skolan slutar,då ska vi keta ti ABC å käka på hesburger och fira att det snart är helg igen! (;


Ovido - Quiz & Flashcards