A place for my head

Alla inlägg under april 2011

Av erika - 24 april 2011 11:09

Är på skit humör idag,väcktes av att dörren min står på vid gavel och lillsyrran basar på med Amy Diamond...finns det nåt värre liksom!?

Hoppade upp och stängde av till hennes besvikelse,men försent,jag kunde inte somna om.

Idag skall man på TVÅ kalas,

bara att rycka upp sej och se till att inte somna i tårtan haha..


  

Av erika - 24 april 2011 01:09

Haft en underbar kväll me mina brudar,for med Fny in till stan och hämtade Jenna från vi kan kalla honom Mr. F,sen chillade vi vid stranden och hoviska,körde runt i stan,checkade film och hade en rikti priima lördagkväll helt enkelt :)

Klockan är  3 pånatten,jag blev just erbjuden att komma på fest,blev riktigt frestad men..det är i korsnäs,japp. Stor chans att jag slipper dit? Nä.Gonatt!


 Oj ni e så söööt,puss på er !

Dagens sönderspelade : Party animal - DJ M.E.G ft. Timati

Av erika - 23 april 2011 17:56

 Dethär festase i helgen sket sig,men vad gör det då man kan tillbringa kvällen med de bossigaste brudarna man känner istället?

Inga sura miner här inte,se upp alla i Vasa för här kommer vi!

Av erika - 22 april 2011 19:39

Brorsan var och spelade match i seinäjoki idag,och gissa vem som var där? Jo,Jukka Hildén från Duudsonit! Han stod och hejade under hela matchen,haha han hade parkerat framför ingången,sen körde han bara tvärs över gården :D

Ahh,så jävla avundsjuk,skulle så viljat vara där!

Och att vi kanske är släkt med varandra gör det hela ännu mera intressant..

 

Av erika - 22 april 2011 13:16

Sovde in alla timmar som jag missat i veckan,nu? Städa mitt kaotiska krigsfält till rum..men var finns motiveringen då man behöver den?

Tror min motivering stavas H-Ö-G M-U-S-I-K !

Tycker synd om alla på nedrevåningen,för här ska basas!

Av erika - 21 april 2011 22:06

Testade rita av Henkka,han blev nöjd iaf,tycker själv den blev helt ok ...vad tycks? :)









Av erika - 21 april 2011 20:16

 

Förhör,skrattat hysteriskt,mäta blodtryck,välkomnat fajjan från Polen..så har min dag sett ut,inge special.

Längtar tills helgen,hoppas den blir som planerat för jag är SJUKT TAGGAD!!

Av erika - 20 april 2011 16:01

Haft en bra dag med lite timmar,dessutom fick man sig ett gott skratt av anatomi-läraren,hon är ju bara så rolig!

"Så här ser det ut då hjärtat pumpar ut blodet i kroppen" -så börjar hon visa inför klassen,såg ut som en ny version av kycklingdansen hahahaha!


Sitter ennu fast här på internatet,men nu är Lotti här iaf..satt nyss och käkade i köket,hon kollade på videkissorna som är i vasen och sa med seriös röst åt mig:

"Ika,titta vi har husdjur på internatet!"

varefter hon råkar dränka en i vattnet,den stackaren.

Det är väl tur vi inte har några riktiga djur här haha...

Hahaha härligt med gamla bilder,här stryper lotti mig,naww.

Ovido - Quiz & Flashcards