A place for my head

Alla inlägg under april 2011

Av erika - 13 april 2011 22:19

Fan. Jag skulle aldrig ha klippt mig.

Panluggen gör att jag ser ut som en 13åring igen...dessutom kapade morsan av för mycket på längden,vilket gör att jag ser helt miljöskadad ut.

Skulle lika gärna kunna klippa bort allt och åka till militären haha.

Nu och gömma sig under täcket,gonatt.

Av erika - 12 april 2011 20:05

Tänk vad småsaker och några bilder kan ställa till med.

Hjärnan säger ett men hjärtat säger nåt annat.

Varit på träning och sprungit av sej lite,samt blivit på bättre humör tack vare laget. Kom just ur duschen och har nu lugnat ner mig lite,men fy vilken dag.

Nya tag imorgon!

Av erika - 10 april 2011 22:19

Haft en underbar helg,skrattade till sig sixpack vid amarillo med Jem,Fny o. Jenna (vi måste ta om det,älskar er!) resten av kvällen spenderade man med dihe roliga Heidi,johnny o. mitu.

Imorgon tillbaka till verkligheten då...kommer kännas lite udda att vara i skolan igen efter att ha varit borta en vecka (fast dendär Vuokatti resan var nog värd det)

Be ready,här kommer en bildbomb!

jem funtsar väl om glassportionen ska äta upp henne o. inte tvärtom,så stor som den är HAHA!

okej..den var ju ganska enorm faktiskt.

Hehehehe...jag antar att vi bjuder på den,eller hur brudar?

Aj den leken tog sjukt..."slå så hårt du kan i min hand" typ.


Auf wiedersehen och gonatt!

   

Av erika - 9 april 2011 13:24

Plockar fram solbrillorna och beger sej ut på stan!

Ska fira sötaste fanny med jemma o. jenna,blir käkas på amarillo & sen bio,gotta feelin att he kmr bli en awsome kväll (!)

Dessutom skall man till johnny senare på kvällen,hoppas att mitu o. heidi e där  också!

Kan det bli bättre!? :'D

Trevlig lörda allihopa!

Av erika - 8 april 2011 17:14

Sovit halva bilresan och huvudvärk för fler,men är äntligen i vasa o. det känns uuunderbart!

Och hallå,var är all snö? Får riktigt vårfeelis jag nu :D

Nu blir det att packa upp lite smått och göra restrerande läxor,för resten av helgen kommer jag antagligen ha fullt upp med annat hehe.



Av erika - 7 april 2011 21:43

Helt slut efter alla dagar i backen.Kan stoltsera med att jag kan raila nu,yay.

Har hunnit packa smått och skrivit 2 uppsatser,så nu blir det att hoppa i sängen för min del,tidig väckning imorn och sen...back to lovely vasa!

Bilder från idag:

 Dagens låt:

Alexandra Stan - Mr. Saxobeat

lyssna på killens röst (knäsvag),fast tja enda han sjunger är nåt i stil med:

Oh Oh Oh Oh yeaa mm yeaa mm yeaa mm... 

HAHA,ika e trött så ignorer hede onödiga o. gonatt på er alla!


Av erika - 6 april 2011 20:08

Snöblandat regn i backen idag,fy fasiken. Var in till Kajaani city men med min tur fyndade jag inget...måste shoppa då jag kommer tibaks till vasa hehe.Käkade på Rosso och rullade tillbaka till stugan,där jag nu sitter och borde göra några läxor.

Tror ni jag är flitig? Nej fy ika,vad du är lat.Gonatt

ÅÅÅH vet ni vad? Jag har sjukt stor hemlängtan jag nu,saknar alla!

<3 

Av erika - 5 april 2011 20:25

Dissade bastun och kollade film med familjen,skrattade gott åt Toffe som utbrast FET FÅGEL då han såg en stor fjäril,haha oj toffe due så söt :)

Imorgon återigen o. cruisa i backen,såå funderar på att gå och lägga mig nu om jag skall orka imorn...


Pitbull - Maldita Alcohol

Ovido - Quiz & Flashcards