A place for my head

Alla inlägg under april 2011

Av erika - 5 april 2011 15:48

Jättefint väder,åkt slalom nonstop ända sen 11 imorse,nu är man helt dööö.

Började faktiskt längta hem lite då jag talade med Heidi i telefon idag...

Jag är totally in love i vår bastu,så antagligen besöker jag den senare ikväll (igen!)

Dagens irritationsmoment-killen vid liften:

för det 1a: jag är inte 4 år,du behöver inte hjälpa mej med ankarliften (!)
För det 2a: ...du behöver inte smälla den i mitt huvud heller,tack.

    

 

HAHA som ni ser,jag var inte enda som var helt slut...  

Av erika - 4 april 2011 16:33

Hela dagen har gått åt att cruisa i backen med Erik. Kom nyligen från bastun och ska nu smätta på Paranormal Activity2 och bara chilla resten av kvällen :)

Lite bilder :

 

 


      

Av erika - 3 april 2011 14:17

Pissväder därute,följde med till backen men åkte inte idag,men imorgon...

då jävlar!

Ikväll blir det bastu och filmkväll,mysit mysit :)

  

Toffe körde på 'ramma allt som kommer  i din väg' stilen!

 

Av erika - 2 april 2011 17:04

Just anlänt till Vuokatti och börjat packa upp lite smått.

Sover på loftet,som har sjukt lågt i tak...smällt huvet x antal gånger redan..

Nu kom Hämäläinen's på kaffe så nu är det verkligen fullt hus hehe.

Ikväll chilla...imorgon är det slalombacken som gäller!


HAHA förlåt men denhä bilden tog nog priset,thanks for making my day Kim :D



Av erika - 1 april 2011 18:13

Härlig dag igår,godkänt i läkemedels,subcutana injektionen gick bra,sen fick vi kolla film resten av dagen..idag har man hunnit vara på egen träning samt brorsornas.

Nu dushen och sen packa inför vuokatti!

Ärligt talat,ska bli skönt att fara bort ett tag,få lite tid för sig själv och alla tankar.

 




Ovido - Quiz & Flashcards