A place for my head

Alla inlägg under maj 2011

Av erika - 25 maj 2011 21:58

 

Dethär spenderade jag pengarna på idag när jag var till stan med Madde.

I skolan fick vi lyssna på en föreläsning eller ja,3ornas slutarbeten,kan bara konstatera att akutvårdarna är duktiga,de kan verkligen sin sak!

SÅ skön:

Basshunter-fest i hela huset

Av erika - 24 maj 2011 22:53

Håll med om att dendär Ulf är lite cheef!

Av erika - 23 maj 2011 23:18

                                                                      16  vs.  17  

Då var man ett år äldre,har lärt mig så jäkla mycket!

Med fler erfarenheter än någonsin blickar jag framåt med spänning :)

Av erika - 23 maj 2011 22:07

Känns inte som en födelsedag precis,shit feelis därhemma,prov i skolan,tappat bort telefonen...

Tack och lov säger jag bara för kompisar som alltid lyckas få en på lite bättre humör!

Lillsebb,Johännää och Robert var här och yrade åpå,därefter kom brudarna och då firade vi lite :)

Haha,nån som är sugen på godis?

Av erika - 22 maj 2011 21:33

Åååååååååååååååååhhhh.

Känslan då man blir försenad,kommer hem och inser att hela familjen har suttit och väntat på en med kaka och allt. Ett surt "grattis" var allt man fick.

Finska har jag inte heller hunnit läsa på,blir underkänd i provet,lätt.

Födelsedag imorgon,noll feelis.

Fuck this shit.

Av erika - 22 maj 2011 15:48

Gårdagen hade både sina positiva och negativa sidor,var med kul sällskap i alla fall,träffade roligt folk ,men också såna man inte ville ha något att göra med.

Tack i alla fall till Paulina och Heidi som gjorde kvällen bra :)

Kameran hängde inte med i svängarna igår,men lite bilder från bilen fick vi.

Fy för söndagar,hoppas min födelsedag imorn blir bra i alla fall..

Av erika - 20 maj 2011 17:43

Haha,dehär brudarna passade på att bloggrape mej med fiinfiina fyllebilder medans jag var ute med Jeppe. 

Nu måste jag jävlas lite tillbaka:

Dessi,5 minutes ago: Lotti å jag fick ju västa chocken då du kom in me honom,just före had vi sagt:

"alltså,ja sku typ dö om di sku kom hit nu,tur man hinner fa hem" HAHA!

Åhh,Lottis min var obetalbar,såg ut som hon tänkte skita ner sig ;)

Av erika - 20 maj 2011 13:41

       Halåja, dessi & lotti häär, ika stack iväg så vi prova blogg lite :D haha! eller lag in lite bilder kanski vi ska säg (a) ta int bort dehe nu lillon ;D puss & kraam!

Ovido - Quiz & Flashcards