A place for my head

Alla inlägg under maj 2011

Av erika - 19 maj 2011 17:01

Vi lyckas nog med allt,jag och Lotti. Råkade båda slockna på sängen,sen sku lotti laga käk åt oss,vilket resulterade i att brandvarnaren kom igång. Panik ända tills vi rev ut batteriet hahahaha.

Nu öppna boken och börja plugga,för jag antar att den inte kommer att öppna sig själv...hur mycket jag än stirrar på den,haha.


Av erika - 18 maj 2011 13:47

Säger grattis till världens sötaste lillsyrra som fyller 7 år idag,

tycker nog om dej fast du snarkar som en motorsåg och sjunger så jag blir döv <3

Dessutom,grattis på namsdagen åt alla som råkar heta Erika hehehe.

 

Av erika - 17 maj 2011 20:59

Hade en riktig dålig dag ända tills vi for ut och köra efter skolan och fick kärringstopp,sen blev mitt humör bara bättre och bättre!

Firade Janina som just fyllt körkortet,hade en skitkul kväll :)

Tja,ganska vilda är vi ju i Gamla Vasa.


Av erika - 16 maj 2011 20:41

Bra spelat flickor,ställningen blev väl nåt i stil med 7-0!

Jag tycker som vanligt jag kunde ha presterat bättre,

men man gör vad man kan.

Nu hoppa i dushen,sen till abc innan man skall FÖRSÖKA plugga till engelskaprov,önska mej lycka till!

Lotti ser ut som tagen ur en skräckfilm och jag...jag? Neee ingen kommentar.

Av erika - 16 maj 2011 15:41

Idag i skolan fick vi skära upp en grisnjure,det stank som F*N av piss (ammoniak) och jag är verkligen inte den känsliga typen,men denhär gången reagerade jag starkt på lukten,började må illa och tänkte spy!

Går inte att beskriva,du lär väl märka själv om du testar..


Nu skall jag till Botnia och se ifall jag kan hjälpa till med 96:ornas match :)


Av erika - 16 maj 2011 01:16

Rubriken säger allt!

Taggade till tusen satt vi och kollade på matchen,efter varje mål sprang vi ut på balkongen och bara skrek rakt ut hahahaha!

Efteråt var vi så glada för vinsten (utom Diana som hejade på svenskarna) så vi drog ut och härjade,hälsade på finnar,drog till abc,sjöng ihanaa leijonat ihanaa då mikael granlund dök upp i TV och hade jävla kul åt alla killar som körde runt och tutade åt oss!

Helgalen kväll,men det är ju inte ofta finland tar hem vinsten i VM!!

Såhär vilt går det till runtom i finland just nu...Jukka Hildén längst fram haha!

Av erika - 15 maj 2011 20:05

Hade skönt heidiika snack hos Heidi innan jag stack till gamla vasa,var en sväng till ABC i det här skitvädret,men hallå vad gör man nu inte för en pizza?

Fick en hel del blickar där,om det var för Heidis löshår jag lånat för idag eller för Eriks coola hjälm vet jag inte däremot...nu skall jag käka färdigt och

gå över till grannen och kolla Finland-Sverige finalen i Hockey VM,spännande! :)


Av erika - 15 maj 2011 15:05

Skjussade brorsan på kalas,skrattade gott åt killkompisarna som utbrast : WOW chista fick du skjuts me MOPO!?

Nu blir det att packa hastigt och lustigt inför nästa skolvecka,sen drar jag till Heidi som äntligen kommit från Polen,ska bli kul för jag har SAKNAT HENNE ENORMT!!


Ovido - Quiz & Flashcards