A place for my head

Alla inlägg under maj 2011

Av erika - 14 maj 2011 17:25

HÄRLIGT BRUDAR! Vann idag med 8-0,feelis :)

Nu hoppa i duschen,hela jag är full av grus...



Av erika - 13 maj 2011 19:06

Länge sen sist man varit såhär stressad,först gällde det anatomi provet,sen drog man på jobbintervju till HVC,dethär ser positivt ut hörni!

Efter det snabbt hem en sväng,därefter vidare till träning...ganska chill då man fick spela mot brorsans lag,behövde inte göra nåt i backlinjen,touchade väl bollen högst 4 gånger..nånej,lillkillarna spelade no bra !

Fixade tacos åt familjen,jag åt för 3 personer skulle jag tro,hade ju inte käkat nå sen 11 imorse så hahah!


Fredagen den 13:onde idag,lyckligtvis har man inte klantat sej så mycket,bara stuckit mej med sprutan i skolan,rivit upp knät på träningen,yes!

Nu skall jag bara chilla,för det är jag faktiskt värd.


 

Av erika - 12 maj 2011 16:49

Sommarväder idag,love it...vi fick t.o.m ha lektioner utomhus!

Efteråt drog man med Madde till abc och käkade oss feta och garvade ihjäl oss,lyckades spruta coca-cola över hela bordet..go me liksom.

Pontus hade just fått körkort så vi var just ute med BMW:n en sväng.

Lotti: Va ere som dunkar tide bak?

Becca: He e ett lik i i bakluckon.

Lotti: VAHHH?!

Becca: jaa,hande gubbin vi körd över,minns du?

Lotti: Jaaa han jaa..


Karan står på utsidan och basar så det hörs ända in...försöker plugga anatomi men det går sådär...ärligt talat,dethär gå åt helv***

Excusez-moi!

Av erika - 11 maj 2011 21:23

Skitkul skoldag,vi har skrattade helt hysteriskt så tårarna rann..

Körde hem en sväng och tränade minicupparna,nu sitter man här på internatet och väntar på att hande S kommer hit så ja får nå sällskap,kan int sova ennu å ja dör snart av tristress så..

Köpte bossigaste kepsen av Erkki,som bara ville ha en tia och en chokoplatta för en äkta Rockstar,äru dum i huvve eller? Inte mej emot :)


     

Av erika - 10 maj 2011 22:27

Anatomi-boken och jag är inga bästa vänner precis,så flitigt läsande blev det inte. Har däremot varit till ABC en sväng (igen) med Lotti,nu sitter vi här och trånar över Paradise Oskar,visst är han charmig?

Stort plus för att han är finlandssvensk!

 

Av erika - 9 maj 2011 20:40

Bossit då farsan lagade in hundra spänn på mitt konto innan han drog till Shanghai,så nu har man varit och handlat käk :)

Lotti Den Galna fick förnyade krafter efter sin powernap,så nu är hon i full gång igen,"vi ska å sov tidigt ikväll" hörde jag mig själv säga förr idag,hah tror e sket sig!

Ibland blir jag nästan skrämd över hur karo jae...PONSSE FTW!

Lotti fick nå hulken-anfall och började kasta träd runt sig,don't ask why!

 

Perus päivä på internatet med andra ord!

Av erika - 8 maj 2011 22:43

Tillbringat dan med Heidi,kommer sakna dej och ni andra som drar till Polen :(

Morsdagen till ära var jag och hälsade på mamma,eller ja,hennes grav.

Satt där en väldans bra stund och funderade hur mitt liv skulle ha sett ut om hon ännu levt.

Ha en bra morsdag,nu tog jag natten!

 

Av erika - 8 maj 2011 15:50

Avgudar lite denhär killen,han har ju skills! Har alltid drömt att kunna dansa sådär..om jag skulle ha tid skulle jag ta danslektioner jag lovar!

Hade nog på G här för ett år sen att jag skulle ta hip-hop eller breakdance lektioner men det blev aldrig av..seriöst kanske man skulle försöka igen,nån som hänger på?

Härregud sist man tog hip-hop lektioner var ju i 6an..

Ovido - Quiz & Flashcards