A place for my head

Alla inlägg under maj 2011

Av erika - 8 maj 2011 08:04

Igår hände det verkligen massor!

Först var man i stan,sen kollade man damernas match,efter det firade man morsdag i södra vallgrund..sen for jag till söta Liv,därifrån drog jag till skären igen..

Det är nu officiellt bevisat,jag är dum i huvudet. Jag körde ända från KARPERÖ till skären,fryste halvt ihjäl,blev bara sårad,försökte hålla masken och stanna ett tag,fick nog och körde hem igen.

Ångrar som satan att jag överhuvudtaget for dit,hur dum kan man vara!?

Kan bara konstatera än en gång att kärleken är blind!

    

Av erika - 7 maj 2011 00:56

Hade väldigt mogen humor på anatomi idag igen..hela klassen garvade åt att flatus betydde prutt på latin! Härligt med lärare som bjuder på sig själva!

Efter skolan drog jag och Madde till ABC och käkade och snackade,sen körde man och träffade Heidi en sista gång innan hon drar till Polen på klassresa,gonna miss u babe!

Teckning jag gjorde nyss,nu skall jag sova,hejtå folket!

Av erika - 6 maj 2011 00:59

Ville bara uppdatera att jag inte ligger och sover i min säng fast klockan är två.

Nö va ja nåu cool.

Vid dethär laget borde ni väl veta att kombinationen mellan ika och lotti blir no sleep.

Var just ute och snackade med S,nu blir det att gå och sova och JA denhär gången menar jag det!


Veronica Maggio - Satan i gatan

    



Av erika - 5 maj 2011 22:44

Har ÄNTLIGEN fått fixat de där jäkla uppgifterna,haft lite uppehåll då flera personer kommit in och hälsat på..först Sandra,sen Matilda,Sandra och Janina och till sist Becca och Emmelie. Ja,åså Lotti som är hög på socker den jäveln,hon är ju som 10 dagisungar på en och samma gång!

OJ SKÖNT imorgon börjar vi halv12 och slutar redan 2,ibland ler livet mot mig..

Puss och kram,gör inga barn! Nu skall jag ta natten...så småningom.

   Garva,spela kort och fransk manikyr var ju inte fel det heller!

Av erika - 4 maj 2011 16:01

 

Stort grattis till min galna rumskompis Lotti som fyller 17 idag! :) (bild från förra året)

Jäkla kul då skolan myllrade av typer som var på inträdesprov,de såg väldigt nervösa ut haha :)

Tänk,för ett år sen var det jag som satt där och kallsvettades. Shit vad tiden går fort!

Nu ska jag kila,har ett lag att träna!

Av erika - 3 maj 2011 18:25

Chillade på stranden med S,tänkte skita ner mej då jag fick sitta på med hojj!

Diana hade bakat Choklad-suffletter som man fick smaka på,jättegott :)

Har skrattat sig hes med henne och andra Erika,men nu måste jag ta itu med förhör-läsandet,annars kommer jag vara helt lost imorgon!

Om nom nom..

Av erika - 2 maj 2011 23:06

Imorn blir det kanske bio efter skolan...ska sitta på en hojj för första gången,jag kommer dööööööö!

Gonatt.

Av erika - 2 maj 2011 20:19

Märktes det är måndag,alla var trötta och humorn var på samma nivå som en 5-årings..t.om läraren bjöd på sig själv,vi satt och vek oss över bänkarna i skratt!

Efter skolan drog jag och Heidi till ABC,käkade,handlade..och då vi skulle gå,ja då fan hade ika da klant slarvat bort sin plånbok!Letade som galningar i väskan och runt bordet.

Heidi: MEN tänk om du sku ha råka kast plånboken med skräpet i roskisen,de sku va så typiskt ika å heidi-stil!

Just då heidi står över roskisen och kollar kommer en kassörska och frågar om det var denhär plånboken jag möjligen letade efter?

HAHA pinsamt,om hon inte skulle hittat den skulle vi väl ha hoppat i roskisen,så desperata som vi var! :DD


Fullt normala bilder på fullt normala Heidi och moa!

Ovido - Quiz & Flashcards