A place for my head

Alla inlägg under augusti 2011

Av erika - 28 augusti 2011 13:21

Villaavslutningen firades med familjen,grannarna och pojkvännen,åt oss smällfeta,tog sommarens sista dopp,var ute och körde,sköt raketer och hade det allmänt skönt :)


Ika har gjort det all over again.

Det var asmörkt igår då jag skulle gena runt hörnet och gå upp till övrevåningen,jamen gissa vad jag gjorde?

BAMM! Rakt med huvvet i dörrkarmen,typ. Blev nog en liten bula mitt mellan ögonen...haha jag är ju bara för fan bäst på det här med klanteri?


Bilder från igår:

    

Av erika - 26 augusti 2011 21:24

Me (fucking) like !



Av erika - 26 augusti 2011 15:12

Min eh powernap råkade bli för lång,så nu blire att skynda sig att gå i dush här ist för hemma  innan man drar till smedsby på middag! Ciao!


Fan jag lyckas nog med allt jag!

Av erika - 26 augusti 2011 11:05

                                                                     

haha,jåå såhe sir e ut då jag och lillsebb ligger och "kyttar" (?)

Haft världens bästa skoldag ever typ,spelade paintball!

Seriöst en av de roligaste sakerna jag testat på,någonsin!

Paintball is my new drug,liksom.

Haha så jäkla kul då de ropade att det bara var 1minut kvar,

vi sprang rakt ut å sköt runt de sista skotten som några galningar,awsome!

Inte nog med det,det var TACOS till lunch idag i SKOLAN,fatta!?

Nu skall jag hem och fräscha till mej för ikväll är man bjuden på middag,tror inte de uppskattar om jag kommer som jag är nu,haha svettig som en gris.


Men före det,en powernap!


Av erika - 26 augusti 2011 00:06

Haft överlag en riktigt bra dag,som såg ut såhär:

-lätt skoldag som bestod av film och gympa!

-sprang runt på stan med Heidi & Paulina

(bilder på shoppingfynden kmr senare)

-chillade vid lillsebbs internat halva kvällen,me like!

-drog till ABC väldigt sent med Lotti,tja vi betedde oss lika galet som vanligt...


Kom just ur dushen,nu och sova,jag tycker jag börjar hrm se lite suddigt...

Dihe schyssta brudarna var man med i stan :)  ( Heidis bild)

Av erika - 24 augusti 2011 20:26

HAHA JAMEN HÄRREGUD!
Kollade igenom några bilder och se vad jag hittade! En från i våras då jag ennu var blond och en bild för några veckor sen..

Kan bara konstatera att jag ennu lider av detdär fula skrattet,men vad gör man? :D 


Av erika - 24 augusti 2011 19:27

Trög skoldag,är jäkla trött,var till Sundom och coachade minicupparna genom deras två matcher som de btw vann,hehe man vet ju varifrån de lärt sig sina skills...

Nu ner och käka,annars börjar jag tugga på tapeterna,jaaa så hungrig är jag.


Ovido - Quiz & Flashcards