A place for my head

Alla inlägg under augusti 2011

Av erika - 18 augusti 2011 21:47

Förlåt mej för den usla uppdateringen,hänt så mycket på sista tiden så tja,

har varken haft tid eller ork.
Skolstarten har gått helt okej,man börjar komma in i rutinerna igen,

känner mej smått som en zombie med behov av ett längre sommarlov.

Nu sitter man och avnjuter ett kallt glas Oboy med en chokladplatta,

kan det bli bättre?
Jo,för imorgon slutar vi 11,den första skolveckan har gått oväntat snabbt eller hur?

Nu tog jag natten,ciao.

Lite bilder från igår,utflykten i Björkö med mitt och jennys lag :)

fedt najs då vi hyrde en mini-buss så alla skulle få plats!

Av erika - 15 augusti 2011 20:28

Idag har man varit till stan en sväng med Heidi och Paulina,sen blev de att städa och packa och dra till internatet och dumpa allt där,imorgon skola!

Kan knappt fatta det själv!

Fy för skola men tumme upp för att man får träffa alla klasskamrater igen,excited:)

Fyndade en basic vit skjorta,en härlig halsduk och en ny plånbok,bossit!

Av erika - 13 augusti 2011 23:30

På jobbet förr idag:

Min kollega gjorde ett stort misstag och lämnade telefonen på matbordet.

Konsekvenserna?

En patient nappar åt sig telefonen och slänger den i sin gröttallrik,WTF!

Hahaha!

Av erika - 13 augusti 2011 23:07

Igår var det Bjergafest i malax,roligare byssbor får man ju leta efter!

Lekar,musik,sång och drinkar,vilken kväll :D

Nu skall jag och sova,gissa om man är slut efter 2 kvällar på raken?

Av erika - 13 augusti 2011 22:00

Min torsdag var super,behöver jag säga mera?

Åh,när vi kom hem? Halv6 på morgonen,typ!

Bildbomb :


  Förfest hos Lotta,härliga tjejer detdär!

...And I guess,what happens in smeba,stays in smeba,right?


Stort TACK till alla som gjorde kvällen minnesvärd!

Av erika - 10 augusti 2011 14:34

Lekte slav och klippte vår gräsmatta i typ 2 timmar,lyckligtvis hade hörlurarna inbyggd radio så jag överlevde.

Nu och träna mitt minicupps-lag,yes! Sen kanske checka killarnas match,ciao!

    

Ovido - Quiz & Flashcards