A place for my head

Alla inlägg under augusti 2011

Av erika - 10 augusti 2011 00:02

Härlig dag,spenderade halva med sötaste och halva med att äga ut Jalas med 6-1!

What else to say? Good day!

 

Av erika - 8 augusti 2011 22:06

Avgasröret på moppen har brakat av,ffffuuuu...

(Ifall ni undrar varför min moppe låter som en efterbliven trimmad Suzuki CP!)

BTW vi hade tydligen match och inte träning,ehh..hursomhelst,vi vann 5-3,vi spelade skitbra,jag sög på inkast och mitt knä fick en smäll IGEN och svällde upp,wtf.

Nu gick jag och sova så det snabbare blir tisdag.....

@FOTO: Sanna Solstrand

Från förra matchen mot Sporting!

(pssst,dendä retarden längst bak är jag!)

Av erika - 8 augusti 2011 16:33

Jobbat idag,chill då JAG fick lära en ny vikarie och inte tvärtom om hur allt går till!

Sen drog man in till stan och träffade Tori,Lotti och Dessi eller tja,

de tre musketörerna?

Vet inte vad min vespa fått för fel,låter som om den skulle vara trimmad?

Härregud då man startade moppen mitt i stan,alla bara vände på sina huvven släsh fick hjärtattack,typ. Måste nog gå ut och fylla på oljan och checka läget,

sen drar man på träning,ha de gött!

Skitseriösa muppar här hej..

Av erika - 7 augusti 2011 21:14

Jag har varit duktig hela dagen,först var jag så duktig och försov mej till jobbet(kan bero på att man kom hem igår halv2 på natten?),sen släpade man sitt asschöl till bushen och plockade hallon,och nu har man varit ute och sprungit 7km,fatta!

Man borde se till att göra det där sistnämnda lite oftare...

Nu och sova för guess what? Imorgon skall man  till jobbet igen,

var det någon som sade jobbnarkoman?

Gonatt och puss&kram,gör inga barn!

Av erika - 6 augusti 2011 12:08

Igår var man i stan ganska mycke,först på dan med Heidi och sen på bio (Pirates of the Caribbean) me hande söt :)

Snälla tjata inte om alla fester i helgen,själv skall man bara jobba,jobba,jobba :(

Jag satsar nog först nästa torsdag istället då det är konstens natt!

Nu paketera in några presenter och sen iväg till jobbet,suck.

 

Av erika - 4 augusti 2011 23:51

Härlig dag! My swiss friend Cassie hälsade på i finland och jag spenderade dan med henne,awesome! (hoppas jag hinner träffa dej en gång till dehär året,call me!)

På kvällen drog jag och jenny helt själva föräldramötet för vårat lag,minicupparna,gick helt okej :)

Om ni undrar vem Butlik är,så är det Joonis framtida katt,eh..

HAHA dagens: das ist kenraali unicorn und mario! 

Normala?Vi?hell no!


Av erika - 3 augusti 2011 23:04

Förlust i Kristinestad,men so what vi kommer igen!

Min prestationsförmåga var på noll,prickade en BMW,alltid något.

Ida råkade också skjuta ut bollen som landade på en Opel,man hörde någon ropa:

"Nästa gång ere din tur!"

haha.

Förlåt mej Linda och Frida men kan inte låta bli att ladda upp denhär härliga bilden:

Ovido - Quiz & Flashcards