A place for my head

Alla inlägg under augusti 2011

Av erika - 23 augusti 2011 20:35

Nydushad och fräsch för fler,men en aningen besviken över att matchen slutade oavgjort,vinsten var så gott som vår,äh skitsamma vi kommer igen!

HAHA,har man sötaste brorsan så har man ju!

Av erika - 22 augusti 2011 20:33

Efter skolan drog man till Heidi,där man checkade Vampire Diaries och åt sig fet på popcorn och kladdkaka,seriöst jag mår riktigt illa nu,så mycket tryckte jag i mig!

(och ni kan ju föreställa er hur mkt då,eftersom jag brukar palla en hel del,hehe)

Nu hoppa i dushen innan jag hoppar i min supersköna säng,har en känsla av att jag kommer vara väldigt trött imorgon annars...

Nej,vi är absolut inte avundsjuka på Elena som har två av världens snyggaste killar som slåss om henne,inte alls...

Av erika - 21 augusti 2011 23:21

Idag har man:

-varit på matcher halva dagen

-andra halvan gick åt att städa och möblera om i rummet samt städa mina akvarier,läggde upp en annons på Findit,nån som har lust att köpa ett akvarium btw?


Nu är jag astrött,så gonatt allihopa (!)

 

Av erika - 20 augusti 2011 17:25

Vår nya dush ÄGER! Jamen kolla in dethär,den har inbyggd radio,lampa i taket,spegel,och t.o.m ett ställe att sitta på och dusha,dessutom kan man bestämma varifrån vattnet kan komma,på tre olika ställen,wtf!

Hehe nu blev jag plötsligt väääldigt sugen på att gå och dusha,ciao...

 

Av erika - 20 augusti 2011 16:15

Dead By April återspeglar mitt humör idag helt enkelt.

Av erika - 19 augusti 2011 11:44

Skön skoldag,spelade cricket några timmar på gympan och that's it!

Nu är man på internate och ska gå i dushen,diska,packa,sen blir det väl att söka sig mot älskade jungsund innan man drar till smeba efter favvokusinen!

....med andra ord,denhär konstiga men ack så söta saken!

Av erika - 18 augusti 2011 23:15

Tack Lillsebb,jag är nu officiellt hjärntvättad av denna låt (!!)

Ovido - Quiz & Flashcards